![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan nogen fortælle mig, hvordan man kan overføre e-mails, som jeg havde gemt i mapper i Outlook Express på min gamle computer, til tilsvarende-navngivne mapper i Outlook Express på min nye computer skal du? Jeg kan ikke trække mapper til mit A: / eller D: / drev til at gøre dette, og Windows' Filer & Settings Transfer Wizard vil ikke synes at gøre det. Og jeg kan ikke finde ordinære arkivnavne for e-mails, som jeg spekulerer kan være årsagen til problemet. Enhver hjælp vil være meget værdsat. |
|
| |||
| |||
| Citat:
At overføre adressekartotek, skal du gøre en søgning efter *. wab og finde det, og derefter kopiere, at mere end den tilsvarende fil på den nye pc. Når du indsætte filer i, skal du sørge for OE er lukket!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Standardplaceringen for mail mapper: "C: \ Documents and Settings \ brugernavn \ Local Settings \ Application Data \ Identities \ (en tilsyneladende randomcode af bogstaver og tal?) \ Microsoft \ Outlook Express"
Bemærk venligst, at fine nogle af disse filer / mapper, som du får brug for at få vist skjulte filer og mapper, for at gøre dette skal du gøre følgende: "Åbn en mappe (mine dokumenter, min computer osv., skal du gå til Værktøjer> Mappeindstillinger ...> Vis > derefter det første sæt af alternativknapper er headered "Skjulte filer og mapper" Klik på 'Vis skjulte filer og mapper "" Det vil vise alle skjulte filer og mapper, når du er færdig med dem, skjule dem igen, de er skjulte, da de er vigtige filer og indehavere og bør ikke være rodet med medmindre du ved hvad du gør. Ligesom Mike sagde, kopiere alle de filer til det samme sted på din nye computer (ved hjælp af et USB-stick, over netværket, eller brænde på en CD) Mit system: Første OC
|
|
| |||
| |||
| Faktisk ikke samme plads, men uanset (en tilsyneladende randomcode af bogstaver og tal?) har conjured op.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg formoder, de er ikke tilfældigt så? hvad er de? OS seriel koden eller noget? |
|
| |||
| |||
| Kære Mike0001 og Thingie2, Tak for dit svar til mit indlæg om overførsel af e-mails. Jeg vil prøve disse løsninger kort tid og se, hvordan jeg får den. (Er det det, der kaldes give nogle REP? Det er et nyt udtryk for mig). Nimbus |
|
| |||
| |||
| Giver Tilbageførselsrapport er at tilføje et punkt til personens "usefullness record" du tilføje det ved at klikke på ikonet ser sådan her ud: øverst på den post, du vil tilføje Tilbageførselsrapport til. |
|
| |||
| |||
| Got it! Omdømme. Tak. Nimbus |
|
| |||
| |||
| Din velkommen, glæder vi kunne hjælpe |
|
| |||
| |||
| Mike0001/Thingie2, Jeg er bange efter en lovende start jeg ikke med dette. Jeg endte med en masse af, hvad der syntes at være kode (masser af kvadrater) i et WordPad-dokument, som jeg syntes være i stand til at indsætte på den nye mail-mappe, men da jeg senere åbnede den mappe, det var tomt. Må jeg problemer med at få dig videre til nogle grundlæggende please? Jeg skal gøre nogle enkle ting galt som processen synes forholdsvis ukomplicerede fra Deres forklaringer. Mike, hvordan skal jeg komme til Outlook Express's Indstillinger, og kan jeg gøre dette på en mappe-by-mappe grundlag? Er kopiering det bare et tilfælde af udvælgelse og CTL + C for overførsel medier (i mit tilfælde en diskette, da det er alle de gamle computer har - men jeg har opdelt de e-mails, der skal overføres til filer på <1.44Mb). Tak, jeg sætter pris på din tålmodighed! Nimbus |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Alle Outlook-e-mails går i spam | alyann | Office Suites & Applications | 0 | 8 juni 2009 15:12 |
| Antallet af e-mails om log'in | pete21 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 16. sep 2008 14:05 |
| Dataoverførsel hjælpe ... | chilloutcolin | Drives & flytbare medier | 4 | 23. maj 2008 09:26 |
| Hvordan kan overføre min gamle harddisk til en ny | waxtodonte15 | Drives & flytbare medier | 5 | 20. maj 2008 12:37 |
| Hjælp! alle mine e-mails er væk | roseheart | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 18 november 2007 08:38 |
| Thread Tools | |
| |