vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Miten Voinko siirtää Sähköpostit Omat Uusi tietokone?

Reply

Thread Tools
Old 15 Sep 2008, 12:40
Uusi Jäsen

Voiko joku kertoa minulle, kuinka siirtää sähköpostit, joka minulla oli jätetty kansioihin Outlook Express minun vanha tietokone, joka samalla nimi kansioihin Outlook Express minun uuden tietokoneen please?
En voi vetää kansioita minun A: / tai D: / pyrkimystä tehdä tämän, ja Windowsin tiedostot ja asetukset siirtotoimintoa ei näytä tehdä sitä. Ja En löydä tavallisten tiedostonimiä varten sähköpostit, joissa minulla ihmettelevät voi olla ongelman.
Kaikki apu olisi paljon arvoa.
Old 16. Sep 2008, 07:30
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Nimbus View Post
Voiko joku kertoa minulle, kuinka siirtää sähköpostit, joka minulla oli jätetty kansioihin Outlook Express minun vanha tietokone, joka samalla nimi kansioihin Outlook Express minun uuden tietokoneen please?
En voi vetää kansioita minun A: / tai D: / pyrkimystä tehdä tämän, ja Windowsin tiedostot ja asetukset siirtotoimintoa ei näytä tehdä sitä. Ja En löydä tavallisten tiedostonimiä varten sähköpostit, joissa minulla ihmettelevät voi olla ongelman.
Kaikki apu olisi paljon arvoa.
Outlook Express Asetukset löydät sijainti sen mail-kansioon. Kopioi kaikki sisältö siitä. Nyt mene uuteen tietokoneeseen ja tehdä samoin ja liitä kaikki tiedostot kopioidaan että uuteen paikkaan.

Jos haluat siirtää osoitekirjan tehdä etsi *. wab ja löytää se, kopioi, että yli vastaava tiedosto uuteen tietokoneeseen.

Kun liitä tiedostoja, varmista, että OE on suljettu!

Old 16. Sep 2008, 10:06
Rahoittajien ryhmän

Oletuksena sijainti postikansiot on: "C: \ Documents and Settings \ käyttäjänimi \ Local Settings \ Application Data \ Identities \ (a näennäisesti randomcode kirjaimista ja numeroista?) \ Microsoft \ Outlook Express"

Huomaa hienojakoiseen jotkut tiedostot / kansiot sinun tulee tarkastella piilotettuja tiedostoja ja kansioita, tätä tehdä seuraavasti: "Avaa mikä tahansa kansio (Omat tiedostot, Omat tietokone jne. mene Työkalut> Kansion asetukset ...> Näytä > sitten ensimmäiset radio-painikkeet ovat headered "Piilotetut tiedostot ja kansiot" valitse "näytä piilotetut tiedostot ja kansiot" Tämä näyttää kaikki piilotetut tiedostot ja kansiot, kun olet valmis heidän kanssaan, piilottaa ne uudelleen, ne ovat piilossa, koska ne ovat tärkeitä tiedostoja ja haltijoiden ja ei pitäisi sekaisin kanssa, jos et tiedä mitä olet tekemässä.

Kuten Mike sanoi, kopioida kaikki ne tiedostot samassa paikassa uuden tietokoneen (käyttäen USB-muistin, verkon yli, tai polttaa levylle CD)

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 16. Sep 2008, 11:22
Rahoittajien ryhmän

Oikeastaan, ei sama paikka, mutta riippumatta (ilmeisen randomcode kirjaimista ja numeroista?) on conjured ylöspäin.

Old 16. Sep 2008, 11:26
Rahoittajien ryhmän

Oletan, ne eivät ole satunnaisia sitten? mitä ne ovat? OS-sarja-koodi tai jotain?
Old 16. Sep 2008, 11:31
Uusi Jäsen

Hyvä Mike0001 ja Thingie2,
Kiitos vastauksista minun postitse noin siirtää sähköpostit. Aion kokeilla näitä ratkaisuja pian, ja miten saan päälle.
(Onko tämä niin sanottua antaa joitakin rep? Se on uusi minulle).
Nimbus
Old 16. Sep 2008, 11:38
Rahoittajien ryhmän

Annetaan rep on lisäämällä siihen henkilön "usefullness kirjaa" voit lisätä sen napsauttamalla Icon näyttöösi: yläreunassa post haluat lisätä rep on.
Old 16. Sep 2008, 11:55
Uusi Jäsen

Sain sen! Mainetta. Kiitos.
Nimbus
Old 16. Sep 2008, 12:06
Rahoittajien ryhmän

Sinun iloinen, iloinen voisimme auttaa
Old 16. Sep 2008, 14:10
Uusi Jäsen

Mike0001/Thingie2,
Pelkään jälkeen lupaava alku en onnistunut tässä. Päädyin kanssa paljon siitä, mikä näytti olevan koodi (paljon neliösumman) on Wordpad asiakirja, jota näytti voi liittää uuteen mail-kansioon, mutta kun myöhemmin avasi kansio se oli tyhjä.
Voisinko vaivaa sinua edelleen jotkut perusasiat please? Minun täytyy tehdä muutama yksinkertainen asia pieleen prosessi näyttää melko suoraviivaista teidän selityksiä. Mike, miten minun pitäisi saada Outlook Express Asetukset, ja voin tehdä tämän kansion-by-kansion pohjalta? Onko kopioimalla se vain kyse valinnasta ja CTL + C siirtoa media (minun tapauksessani levykkeellä koska se on kaikki vanhat tietokone on - mutta minulla on jaoteltava emails jotta siirretään tiedostot <1.44Mb).
Kiitos, arvostan kärsivällisyyttäsi!
Nimbus
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.