![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan iemand mij vertellen hoe de overdracht van e-mails die ik had ingediend in mappen in Outlook Express op mijn oude computer, om soortgelijke naam mappen in Outlook Express op mijn nieuwe computer alstublieft? I can't sleep de map naar mijn A: / of D: / drive om dit te doen, en Windows' Bestanden en instellingen overzetten Wizard zal niet lijken te doen zijn. En ik kan het niet vinden gewone bestandsnamen voor de e-mails, waarin ik vraag me af de oorzaak kan zijn van het probleem. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
De overdracht van het adresboek, een zoekopdracht voor *. wab en vind het dan exemplaar dat meer dan de overeenkomstige bestand op de nieuwe pc. Wanneer u plakt de bestanden in, zorg dan dat OE is gesloten!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De standaard locatie voor mailmappen is: "C: \ Documents and Settings \ gebruikersnaam \ Local Settings \ Application Data \ Identities \ (een schijnbaar randomcode van letters en cijfers?) \ Microsoft \ Outlook Express"
Let wel fijn dat sommige van deze bestanden / mappen u nodig heeft om verborgen bestanden en mappen, om dit te doen gaat u als volgt: "Open een willekeurige map (mijn documenten, mijn computer etc, ga naar Extra> Mapopties ...> Bekijk > dan de eerste reeks van radio-knoppen zijn headered 'Verborgen bestanden en mappen' op 'Toon verborgen bestanden en mappen' "Dit toont alle verborgen bestanden en mappen, als u klaar bent met hen, verbergen ze weer, ze zijn verborgen als zij zijn belangrijke bestanden en houders en mag niet worden messed met tenzij je weet wat je aan het doen zijn. Zoals Mike zei, kopieer alle bestanden in dezelfde plaats op uw nieuwe computer (met behulp van een USB-stick, via het netwerk, of branden op een CD) Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| |||
| |||
| Eigenlijk niet de zelfde plaats, maar ongeacht de (een schijnbaar randomcode van letters en cijfers?) heeft opgeroepen.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ik neem aan dat ze niet willekeurig dan? wat zijn ze? Het OS serienummer of zoiets? |
|
| |||
| |||
| Beste Mike0001 en Thingie2, Dank u voor uw antwoorden op mijn post over de overdracht van e-mails. Ik zal proberen deze oplossingen kort en zie hoe ik op. (Is dit wat heet geven sommige rep? Het is een nieuwe term voor mij). Nimbus |
|
| |||
| |||
| Giving rep is de toevoeging van een punt aan de persoon die de "bruikbaarheid record" kunt toevoegen door te klikken op het symbool op zoek zoals deze: aan de bovenkant van het bericht dat u wilt toevoegen aan rep. |
|
| |||
| |||
| Got it! Reputatie. Bedankt. Nimbus |
|
| |||
| |||
| Uw welkom, blij dat we kunnen helpen |
|
| |||
| |||
| Mike0001/Thingie2, Ik ben bang dat na een veelbelovend begin ik niet met dit. Uiteindelijk heb ik met veel van wat leek te zijn code (veel pleinen) in een WordPad-document, dat ik leek te kunnen plakken in de nieuwe e-mail map maar als ik later opende de map is leeg. Mag ik u verder problemen voor de basics alstublieft? Ik moet doen wat eenvoudig ding verkeerd als het proces lijkt redelijk simpel uit uw uitleg. Mike, hoe moet ik naar de instellingen van Outlook Express, en kan ik dit doen op een map per map hand? Kopiëren is het gewoon een geval van selectie en ctl + C om de overdracht media (in mijn geval een diskette, want dat is de oude computer heeft - maar ik heb de e-mails worden omgezet in bestanden van <1.44MB). Bedankt, ik waardeer uw geduld! Nimbus |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Alle Outlook-e-mails gaan in spam | alyann | Office Suites & Toepassingen | 0 | De 8 juni 2009 15:12 |
| Aantal e-mails op log'in | pete21 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 16e sep 2008 14:05 |
| Gegevensoverdracht helpen ... | chilloutcolin | Drives & Removable Media | 4 | 23 mei 2008 09:26 |
| Hoe de overdracht van mijn oude harde schijf naar een nieuwe | waxtodonte15 | Drives & Removable Media | 5 | 20 mei 2008 12:37 |
| Help! al mijn e-mails zijn verdwenen | roseheart | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 18 nov 2007 08:38 |
| Thread Tools | |
| |