mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Hvordan kan jeg overføre e-post til min nye datamaskin?

Reply

Thread Tools
Old 15nde Sep 2008, 12:40
New Member Group

Kan noen fortelle meg hvor å overføre e-poster som jeg hadde arkivert i mapper i Outlook Express på min gamle datamaskin til samme navngitte mapper i Outlook Express på min nye datamaskin kan du?
Jeg kan ikke dra mapper til min A: / eller D: / stasjonen for å gjøre dette, og Windows' Filer & Settings Transfer Wizard ikke synes å gjøre det heller. Og jeg kan ikke finne vanlige Filnavnene for epost, som jeg lurer kanskje på roten av problemet.
Eventuelle hjelpe ville være mye verdsatt.
Old 16nde Sep 2008, 07:30
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Nimbus View Post
Kan noen fortelle meg hvor å overføre e-poster som jeg hadde arkivert i mapper i Outlook Express på min gamle datamaskin til samme navngitte mapper i Outlook Express på min nye datamaskin kan du?
Jeg kan ikke dra mapper til min A: / eller D: / stasjonen for å gjøre dette, og Windows' Filer & Settings Transfer Wizard ikke synes å gjøre det heller. Og jeg kan ikke finne vanlige Filnavnene for epost, som jeg lurer kanskje på roten av problemet.
Eventuelle hjelpe ville være mye verdsatt.
I Outlook Express Innstillinger vil du finne plasseringen av sin postmappe. Kopier alt innholdet i den. Nå går til den nye datamaskinen og gjøre det samme og lim alle filene du kopierte inn i den nye posisjonen.

Å overføre adresseboken, gjør et søk etter *. wab og finne det, og deretter kopiere den over den tilsvarende filen på ny PC.

Når du limer inn filer på, sørg OE er stengt!

Old 16nde Sep 2008, 10:06
Donor Group

Standardplasseringen for post mapper: "C: \ Documents and Settings \ brukernavn \ Lokale innstillinger \ Programdata \ Identities \ (en tilsynelatende randomcode av tall og bokstaver?) \ Microsoft \ Outlook Express"

Legg merke til fine noen av de filene / mappene du vil trenge for å vise skjulte filer og mapper, for å gjøre dette gjør du følgende: "åpne mappen (Mine dokumenter, min datamaskin osv., gå til Verktøy> Mappealternativer ...> Vis > deretter det første settet med alternativknappene er headered 'Skjulte filer og mapper "klikker du" Vis skjulte filer og mapper "Dette vil vise alle skjulte filer og mapper, når du er ferdig med dem, skjule dem igjen, de er skjult for de er viktige filer og holdere og ikke bør messed med mindre du vet hva du gjør.

Som Mike sa, kopiere alle filene til samme sted på den nye datamaskinen (ved hjelp av en USB-pinne, over nettverk, eller brenne en CD)

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 16nde Sep 2008, 11:22
Donor Group

Egentlig ikke samme plass, men uansett (en tilsynelatende randomcode av bokstaver og tall?) har conjured opp.

Old 16nde Sep 2008, 11:26
Donor Group

Jeg regner med at de ikke er tilfeldig da? hva er de? OS serial kode eller noe?
Old 16nde Sep 2008, 11:31
New Member Group

Kjære Mike0001 og Thingie2,
Takk for svar på mitt innlegg om overføring av e-poster. Jeg vil prøve disse løsningene snart, og se hvordan jeg kommer på.
(Er dette det som kalles å gi noen rep? Det er et nytt begrep for meg).
Nimbus
Old 16nde Sep 2008, 11:38
Donor Group

Gi rep er å legge til et punkt til personens "usefullness posten" du legge det ved å klikke på ikonet som ser ut som dette: på toppen av innlegget du vil legge til rep til.
Old 16nde Sep 2008, 11:55
New Member Group

Har det! Omdømme. Takk.
Nimbus
Old 16nde Sep 2008, 12:06
Donor Group

Velkomstsiden, glad vi kunne hjelpe
Old 16nde Sep 2008, 14:10
New Member Group

Mike0001/Thingie2,
Jeg er redd etter en lovende start jeg mislyktes med dette. Jeg endte opp med mye av det syntes å være koden (mange ruter) i et WordPad-dokument, som jeg syntes for å kunne lime inn det nye postmappe men når jeg senere åpnet mappen det var tomt.
Kan jeg problemer med deg videre for noen grunnleggende takk? Jeg må gjøre noen enkle ting galt som prosessen virker nokså grei fra forklaringer. Mike, hvordan skal jeg komme til Outlook Express Innstillinger, og kan jeg gjøre dette på en mappe etter mappe basis? Kopierer det bare snakk om å velge og Ctl + C til overføringen media (i mitt tilfelle en diskett siden som alle gamle datamaskinen har - men jeg har brutt ned av e-poster som skal overføres til filer <1.44Mb).
Takk, jeg takker for tålmodigheten!
Nimbus
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.