![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hi guys,
hvordan kan du konfigurere Outlook så det åbner år emails, jeg klik på kryds i boksen manuelt konfigurere serverindstillinger, det viser, 3 muligheder jeg vælge internet e-mail, og den næste side ive fik ingen idé om, konto type?, indgående mail server?, udgående post server? kan someones du hjælpe?!?! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hvor er du få dine e-mails fra? (f.eks Google, Hotmail osv.)
|
|||
|
|||
|
få dem fra internettet eller http
|
|
|
|||
|
|||
|
Hvad skal jeg indtaste i serveren til indgående post og udgående mail-server??? og hvad kontotype er det
im beder som ive nødt til at installere Outlook på someones computer, og de ønsker at bruge Outlook, da der ikke e-mail-klient |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citat:
Sige, det kommer fra internettet er ingen brug.
|
|
|||
|
|||
|
gmail eller googlemail
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Hvordan har du kender kontotype, udgående server og indgående server? har du slå det op eller bare vide
EDIT: også når ive adgang til Gmail via Outlook og derefter lukke den og åbne Outlook igen det tab indstillingerne og jeg er nødt til at manuelt konfigurere Outlook igen for at få adgang til min e-mail, hvordan kan du gøre Outlook husker indstillingerne? |
|
|
|||
|
|||
|
Har du klikkede på gemme password feltet? (eller noget i den retning)
Jeg fik indstillingerne ved at google "perspektivrapporter gmail indstillinger". Har du læst det link jeg indsendt? Men det er dybest smtp.youremailservice.com for udgående og pop.youremailservice.com for indgående.
|
|||
|
|||
|
ive begyndt at bruge Outlook, men jeg dont lide den måde, når du sletter meddelelser om udsigterne det gør ikke slette dem i din faktiske internetkonto dvs Gmail er du nødt til at gå ind på Gmail, og slette det der, jeg dont øje, men efter et stykke tid, du begynder at opbygge e-mails i din Gmail-konto
|