![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, hoe denkt u Outlook configureren zodat het wordt geopend jr e-mails, ik klik op het vakje aankruisen handmatig configureren server instellingen, het toont 3 opties kies ik internet e-mail en de volgende pagina ive heb geen idee, accounttype? inkomende mailserver?, uitgaande e-mail server? kan iemands alsjeblieft helpen?!?! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| waar ben je om je e-mails vanaf? (bv google, hotmail, enz.)
| |||
| |||
| krijgen ze van het internet of http |
|
| |||
| |||
| Wat heb ik voer bij inkomende mail server en uitgaande mail server? en wat accounttype is het im vragen als ive got te installeren kijk op iemands computer en ze willen het gebruik van Outlook als er e-mail client |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Zegt dat het komt van het internet is geen gebruik.
|
| |||
| |||
| gmail of Googlemail |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| hoe wist je dat het accounttype, server voor uitgaande en inkomende server? heb je opzoeken of gewoon weten EDIT: ook als ive gmail toegankelijk via Outlook en sluit en opent perspectieven opnieuw het verliezen van de instellingen en ik heb het handmatig configureren van Outlook opnieuw om toegang te krijgen tot mijn e-mail, hoe maak je Outlook onthoudt de instellingen? |
|
| |||
| |||
| Heb je klikte het opslaan wachtwoord doos? (of zoiets) Ik heb de instellingen van Google door "outlook gmail-instellingen". Heb je de link I posted? Maar het is eigenlijk smtp.youremailservice.com voor uitgaande en inkomende pop.youremailservice.com voor.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ive begonnen gebruik te maken van Outlook, maar i dont zoals de manier waarop u berichten over de vooruitzichten dat doesnt verwijderen in uw werkelijke internet gmail account dus je moet gaan naar Gmail en verwijderen daar, i dont mind, maar na een tijdje je beginnen met het opbouwen van e-mails in uw Gmail-account |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe configureer ik mijn pc robot Set Up Patches en updates? | Ginger6 | Windows besturingssystemen | 4 | 18 oktober 2009 13:16 |
| Configureer Mysql met Apache | GKman | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 28 jul 2009 00:44 |
| Unable to configure Belkin draadloze router | uitvinder | Netwerken, modems & VoIP | 1 | De 7 juni 2009 03:27 |
| Hoe configureer ik twee geluidskaarten? | jezza | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 21 dec 2008 14:45 |
| Thread Tools | |
| |