![]() |
|
| |||
| |||
| hi guys, hvordan du konfigurerer Outlook, slik at den åpnes yr epostvarsler, jeg klikker på tick box manuelt konfigurere serveren, det viser 3 alternativer jeg velger internett e-post, og den neste siden Ive fikk nei begrep, kontotypen?, innkommende e-post?, utgående e-post server? kan holder av kan du hjelpe?!? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvor skal du få din e-post fra? (eg. google, hotmail etc)
| |||
| |||
| får dem fra internett eller http |
|
| |||
| |||
| Hva skal jeg skrive i innkommende e-post server og utgående mail server?? og hva kontotypen er det im spør så Ive fikk å installere Outlook på holder av maskinen og de ønsker å bruke Outlook som det e-postklient |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Sier det kommer fra internett er ingen bruk.
|
| |||
| |||
| gmail eller googlemail |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hvordan visste du kontotypen, utgående server og innkommende server? gjorde du slå det opp eller bare vite EDIT: også når Ive tilgang til Gmail via Outlook og lukk det og åpne opp outlook igjen det tap innstillingene og jeg må manuelt konfigurerer Outlook på nytt for å få tilgang til min e-post, hvordan du gjør outlook huske innstillingene? |
|
| |||
| |||
| Har du klikket lagre passord? (eller noe sånt) Jeg fikk innstillingene googlingen "outlook gmail settings". Visste du lest linken jeg postet? Men det er i utgangspunktet smtp.youremailservice.com for utgående og pop.youremailservice.com for innkommende.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ive begynte å bruke Outlook, men jeg dont like måte når du sletter meldinger på utsiktene det doesnt slette dem i selve Internett-konto, dvs. gmail må du gå inn i Gmail, og slette den der, jeg dont mind men etter en stund du begynne å bygge opp e-post i Gmail-kontoen din |