![]() |
|
| |||
| |||
| hej stötarna, Hur du konfigurerar Outlook så att det öppnar yr mail, jag klickar på fästingen fält manuellt konfigurera serverinställningar Det visar 3 alternativ jag väljer internet e-post och nästa sida ive har ingen aning, kontotyp?, inkommande e-postserver?, utgående e-post server? kan someones du hjälp?!? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vart ska du få din e-post från? (t.ex. google, hotmail etc)
| |||
| |||
| att få dem från Internet eller http |
|
| |||
| |||
| Vad ska jag skriva in i inkommande e-postserver och utgående e-postserver??? och vilken typ av konto är det im bad som ive fik att installera syn på someones dator och de vill använda Outlook som finns e-postklient |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Att säga det kommer från Internet är till någon nytta.
|
| |||
| |||
| gmail eller googlemail |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hur visste du att det står typ, utgående servern och inkommande server? Visste du slå upp det eller bara vet EDIT: även när ive åt Gmail via outlook och sedan stänger den och öppna Outlook igen det förluster inställningarna och jag måste manuellt konfigurera Outlook igen för att komma åt min e-post, hur gör man utsikterna ihåg inställningarna? |
|
| |||
| |||
| Har du klickat på Spara lösenord låda? (eller nåt sånt) Jag fick det genom att googla "utsikterna gmail inställningar". Har du läst länken jag postat? Men det är i grunden smtp.youremailservice.com för utgående och pop.youremailservice.com för inkommande.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ive börjat använda Outlook men jag dont vilja vägen när du tar bort meddelanden på utsikterna det doesnt ta bort dem i ditt verkliga Internetkontot dvs Gmail måste du gå in på Gmail och ta bort det där, jag dont sinne men efter ett tag börja bygga upp e-post i ditt Gmail-konto |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Konfigurera min dator Robotically Konfigurera Patchar och uppdateringar? | Ginger6 | Windows-operativsystem | 4 | 18 oktober 2009 13:16 |
| Konfigurera Mysql med Apache | GKman | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 28 juli 2009 00:44 |
| Det går inte att konfigurera Belkin trådlös router | uppfinnaren | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 7 juni 2009 03:27 |
| Hur konfigurerar jag två ljudkort? | jezza | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 21 december 2008 14:45 |
| Thread Tools | |
| |