![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| On aika paljon kertoo se otsikossa, joten tapana kirjoittaa kohta lol. Tiedän, että päin tietokoneen mutta ive koskaan todella vaivata ennen Outlookin kanssa, mutta mielestäni on aika tiesin. Ghst |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuka isännöi Webmailissa tällä hetkellä? Hotmail?
|
| |||
| |||
| Ei, neitsyt vastaanottavan minun webmail. Ghst |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kirjaudu Webmailissa ja katso sitten http://help2.virginmedia.com/help/ge...remailsoftware
Virgin Webmail on yksi tapa tarkastella sähköpostin ja neitsyt sähköpostipalvelin, voit myös saada sen käytössä on POP3-tai IMAP-client-tietokone. Se on sama mail kumpi tapa saat siihen. Se auttaa sivulla on asennusohjeita Outlook 2000, mutta siellä on paljon makuja Outlook olemassa. My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Olen parhaillaan kirjoittaa opetusohjelma asettamisesta tämän, koska se tulee usein. On päättynyt sen pian ....
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Do you mean Outlook tai Outlook Express? Jos se on Outlook Express kuulehan nyt .. http://www.virgin.net/helpme/email/ Varmista, että sinulla kaikki vaiheet.
|
| |||
| |||
| [IMG] file: / / / C: / DOCUME% 7E1/jim/LOCALS% 7E1/Temp/moz-screenshot.jpg [/ IMG] I tryed POP3-ja IMAP4 ja tämä on, millaisen viestin Pidin saavat. Tein varmasti minun sähköposti, salasana ja tiedot olivat oikein, mutta silti sama tulos. Onko jotain im missing? Ghst. |
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Jotkut olennaiset piirteet Best Ilmainen webmail-palvelut | Hybr! D | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 5 | 30. toukokuuta 2008 13:21 |
| Webmail System! | jack100 | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 13th Jan 2008 14:24 |
| Best Free Webmail | Logic Bomb | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 4. Jan 2008 10:04 |
| Linkki ongelma | redvet | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 18th Apr 2007 07:12 |
| Thread Tools | |
| |