![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Het behoorlijk veel zegt in de titel, dus ik schrijf gewoon een paragraaf lol. Ik weet mijn weg door een computer, maar ive nooit echt de moeite voordat met Outlook, maar ik denk dat het tijd wist ik. Ghst |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wie hosts uw webmail op het moment? Hotmail?
|
| |||
| |||
| Nee, maagd host mijn webmail. Ghst |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Log in op uw webmail en dan kijken naar http://help2.virginmedia.com/help/ge...remailsoftware
Virgin Webmail is een manier om te kijken naar je e-mail op Virgin's mail server, kunt u ook krijgen bij het draaien van een POP3-of IMAP-client op uw computer. Het is dezelfde mail welke manier krijg je hem. Deze Help-pagina is de setup-instructies voor Outlook 2000, maar er is veel smaken van Outlook bestaan. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ik ben in het proces van het schrijven van een handleiding over het instellen van deze aansluiting, omdat het komt vaak. Zal al snel klaar ....
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Bedoel je Outlook of Outlook Express? Als het Outlook Express kijk hier voor nu .. http://www.virgin.net/helpme/email/ Zorg ervoor dat u niet alle stappen.
|
| |||
| |||
| [IMG] file: / / / C: / DOCUME% 7E1/jim/LOCALS% 7E1/Temp/moz-screenshot.jpg [/ IMG] Ik tryed POP3 en IMAP4 en dit is wat ik bewaard bericht krijgt. Ik heb zeker mijn e-mailadres, wachtwoord en de gegevens juist waren, maar nog steeds hetzelfde resultaat. Is er iets im ontbreekt? Ghst. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Enkele essentiële kenmerken van de Beste Gratis Webmail Diensten | Hybr! D | E-mail, VoIP & IM Overleg | 5 | 30 mei 2008 13:21 |
| Webmail systeem! | jack100 | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 13 Jan 2008 14:24 |
| Beste Gratis Webmail | Logic Bomb | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | De 4 januari 2008 10:04 |
| Link probleem | redvet | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 18 apr 2007 07:12 |
| Thread Tools | |
| |