![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har for nylig opdaget den tilpassede form funktion i MS Outlook, og jeg forsøger at oprette en speciel overvågning form til brug sammen med mit team og overvåge workshops at vi kører (fx antal deltagere osv.).
Jeg har lavet et skema baseret på den »kontakter« skabelon, og jeg agter at bruge den, hvorved: - Jeg udfylde den primære data om form - Jeg sende det via e-mail til min kollega, der kørte sessionen og de gennemfører alle de detaljerede info - De sender den tilbage til mig Jeg har foretaget den form og har offentliggjort det på alle deres computere, så de kan åbne den, udfylde og sende den tilbage til mig. Mit spørgsmål er, om der er en måde at tvinge den form for at gemme i en bestemt mappe? I øjeblikket, hvor jeg oprette det og sender det til mine kolleger (og når de gennemfører det og sende det tilbage til mig) den gemmer en kopi i mappen Kontaktpersoner (som den er baseret på en kontakt form). Hvordan kan jeg tvinge det således, at det gemmer i en anden mappe (enten en underskalaindstilling mappe, jeg opretter i kontakter sektion, eller helst en mappe i indbakken)? Jeg har prøvet at søge efter denne info og forstå, at jeg er nødt til at kode form på en eller anden måde, men jeg er ny til denne funktion i Outlook og ikke helt sikker på hvordan kodende alle værker, så er du velkommen til at svare på de mest basale termer (I vil ikke blive fornærmet!!) Tak |