vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Miten voin määritellä oletuskansioon tallentaa uuden mukautetun lomakkeet MS Outlook?

Reply

Thread Tools
Old 22. päivästä toukokuuta 2009, 11:35
Uusi Jäsen

Default Miten voin määritellä oletuskansioon tallentaa uuden mukautetun lomakkeet MS Outlook?

Olen viime aikoina löytänyt mukautetun muodossa toiminto MS Outlook, ja olen yrittänyt luoda mukautetun seurannan muodossa käytettäväksi ryhmäni ja seurata työpajoja, että aikavälillä (esim. määrä osallistujia jne.).

Olen luonut muodossa, joka perustuu "yhteystiedot" mallia, ja aion käyttää sitä, jolla:

- I täyttää ensisijainen tiedot muodossa
- Voin lähettää sen sähköpostilla kollegalleni, joka johti istuntoa, ja ne täydentävät kaikki yksityiskohtaiset info
- Ne lähettää sen takaisin minulle

Olen tehnyt muodossa ja ovat julkaisseet sitä kaikissa heidän tietokoneensa joten ne voi avata sen, täytät sen ja lähetä se takaisin minulle.

Kysymykseni on, onko olemassa tapa pakottaa muodossa tallentaa tiettyyn kansioon? Tällä hetkellä, kun luon sen ja toimittaa sen kollegani (ja kun he suorittavat sen ja lähettää sen takaisin minulle) se säästää kopio Yhteystiedot-kansio (kuten se perustuu kontaktien muodossa). Miten voin voimassa niin, että se säästää vuonna eri kansioon (joko osa-kansioon, että olen luomaan yhteyksiä osa tai mieluummin kansio on postilaatikkoon)?

Olen yrittänyt etsiä tätä tietoa ja ymmärtää, että minun on koodin muodossa jollakin tavalla, mutta olen uusi tässä toimivat Outlookin ja ole aivan varma, miten koodaus kaikki toimii, niin voit vastata alkeellisinta mitattuna (en aio olla loukkaantunut!)

Kiitos
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Vista erityispainos Folder Oletus Locations kevvyb Windows-käyttöjärjestelmät 5 4. Jul 2009 12:23
Tee Outlook 2007 oletus ei GMail TheFang Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 4 5. Lokakuu 2008 14:51
Muuttaminen Oletus Lataa / Install-kansioon Marcus123 Windows-käyttöjärjestelmät 1 21. Jan 2008 10:58
Outlook Expressin oletusarvon Mail-tili dfr200764 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 6 18th Jan 2008 10:24
FireFox ole oletusarvoisesti käytössä messenger tai näkymät Hybr! D Web-selaimet ja FTP Clients 4 9th Aug 2007 08:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.