Miten voin määritellä oletuskansioon tallentaa uuden mukautetun lomakkeet MS Outlook? Olen viime aikoina löytänyt mukautetun muodossa toiminto MS Outlook, ja olen yrittänyt luoda mukautetun seurannan muodossa käytettäväksi ryhmäni ja seurata työpajoja, että aikavälillä (esim. määrä osallistujia jne.).
Olen luonut muodossa, joka perustuu "yhteystiedot" mallia, ja aion käyttää sitä, jolla:
- I täyttää ensisijainen tiedot muodossa
- Voin lähettää sen sähköpostilla kollegalleni, joka johti istuntoa, ja ne täydentävät kaikki yksityiskohtaiset info
- Ne lähettää sen takaisin minulle
Olen tehnyt muodossa ja ovat julkaisseet sitä kaikissa heidän tietokoneensa joten ne voi avata sen, täytät sen ja lähetä se takaisin minulle.
Kysymykseni on, onko olemassa tapa pakottaa muodossa tallentaa tiettyyn kansioon? Tällä hetkellä, kun luon sen ja toimittaa sen kollegani (ja kun he suorittavat sen ja lähettää sen takaisin minulle) se säästää kopio Yhteystiedot-kansio (kuten se perustuu kontaktien muodossa). Miten voin voimassa niin, että se säästää vuonna eri kansioon (joko osa-kansioon, että olen luomaan yhteyksiä osa tai mieluummin kansio on postilaatikkoon)?
Olen yrittänyt etsiä tätä tietoa ja ymmärtää, että minun on koodin muodossa jollakin tavalla, mutta olen uusi tässä toimivat Outlookin ja ole aivan varma, miten koodaus kaikki toimii, niin voit vastata alkeellisinta mitattuna (en aio olla loukkaantunut!)
Kiitos |