mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Hvordan angir jeg en Standardmappen å lagre nye egendefinerte skjemaer i MS Outlook?

Reply

Thread Tools
Old 22 mai 2009, 11:35
New Member Group

Default Hvordan angir jeg en Standardmappen å lagre nye egendefinerte skjemaer i MS Outlook?

Jeg har nylig oppdaget egendefinert skjema i MS Outlook, og jeg prøver å opprette en tilpasset overvåking skjema til bruk med mitt team og overvåke verksteder at vi kjører (for eksempel antall deltakere etc).

Jeg har laget et skjema basert på "Kontakter" mal, og jeg har tenkt å bruke det der:

- Jeg fyller inn den primære data på skjemaet
- Jeg sender det via e-post til kollegaen min som kjørte økt og de fullfører alle detaljert info
- De sender den tilbake til meg

Jeg har gjort og har publisert den på alle sine maskiner, slik at de kan åpne den, fylle den, og sender den tilbake til meg.

Spørsmålet mitt er om det er en måte å tvinge skjemaet til å lagre i en bestemt mappe? I øyeblikket, når jeg oppretter og videresende den til mine kolleger (og når de fullfører den og sende den tilbake til meg) det lagrer en kopi i Kontakter-mappen (som den er basert på en kontakter form). Hvordan kan jeg tvinge det så det sparer i en annen mappe (enten en sub mappe som jeg oppretter i kontaktlisten, eller helst en mappe i innboksen)?

Jeg har prøvd å søke etter informasjon og forstår at jeg må kode form på noen måte, men jeg er ny til denne funksjonen i Outlook og ikke helt sikker på hvordan koding alt fungerer, så kan du gjerne svare på de mest grunnleggende termer (jeg vil ikke bli fornærmet!)

Takk
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Vista egen mappe standardplasseringene kevvyb Windows-operativsystemer 5 4 juli 2009 12:23
Foreta Outlook 2007 standard ikke GMail TheFang Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 4 5 okt 2008 14:51
Endre Default Download / Install mappe Marcus123 Windows-operativsystemer 1 21 januar 2008 10:58
Outlook Express standard Mail konto dfr200764 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 6 18 januar 2008 10:24
FireFox ikke standard når du bruker Messenger eller Outlook Hybr! D Nettlesere & FTP Clients 4 9 august 2007 08:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.