![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen upptäckt anpassad form funktion i MS Outlook, och jag försöker skapa en anpassad övervakning form att använda med mitt team och övervaka seminarier som vi kör (t.ex. antal deltagare osv.) Jag har skapat en form som bygger på "kontakter" mall, och jag tänker använda det där: - Jag fyller i de primära uppgifterna på blanketten - Jag skickar den via e-post till min kollega som drev session och fylla i alla detaljerad info - De skickar tillbaka den till mig Jag har gjort formen och har publicerat den på alla sina datorer så att de kan öppna den, fyll i den och e det tillbaka till mig. Min fråga är om det är ett sätt att tvinga form att spara i en mapp? Just nu, när jag skapar den och överlämna den till mina kollegor (och när de slutför den och skicka den till mig) det sparar en kopia i mappen Kontakter (eftersom den är baserad på en kontakter form). Hur kan jag kraft det så att det sparas i en annan mapp (antingen en sub mapp som jag skapar i kontakter avsnitt, eller helst en mapp i inkorgen)? Jag har försökt att söka efter information och förstår att jag behöver kod form på något sätt, men jag är ny till den här funktionen i Outlook och inte helt säker på hur kodar alla verk, så är du välkommen att svara på de mest grundläggande termer (jag kommer inte att bli kränkt!) Tack |