![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle! Jeg er i øjeblikket ved hjælp af Microsoft Outlook, men ved et uheld anvendt Microsoft Outlook Express i stedet for. så nu både livssyn er blevet mit 'standard' mail retrievers. Men jeg ønsker kun at bruge Microsoft Outlook som min standard. I Outlook Express i Funktioner> Indstillinger> Generelt Der er et spørgsmål, som beder dig, hvis du ønsker at bruge dette program som min standardsøgemaskine mail handling i bunden og kassen er allerede blevet klik (fejlagtigt), jeg kan ikke fjerne det, så det ikke min standard-e-mail handling længere fordi knappen drejes 'grå' indikerer for mig, at når den er klikket Jeg kan ikke slå den fra igen. er der andre måde at deaktivere det som min standardsøgemaskine eller er dette program skruet? af den måde, jeg bruger Outlook, fordi det vil hjælpe mig synkronisere alle kontakter i min iPhone via iTunes ... og im ret sikker på, at iTunes ikke gjorde noget forkert. du kan se muligheder værktøjslinjen her håber du fyre kan komme med svar! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Åbning Outlook og indstilling, som standard i de indstillinger fjerner Outlook Express som standard automatisk.
| |||
| |||
| Er den standard, der vises i menuen Start? Du kan ændre det ved at klikke på Start, derefter højre klikke på dit brugernavn, og klik på egenskaber. Under menuen Start under fanen Klik på Tilpas, og vælg Microsoft Office Outlook som e-mailen for at blive vist på menuen Start.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Start> Kontrolpanel> Angiv programadgang og-standarder. Gå ned til e-mail-klient, og du bør være i stand til at vælge "Microsoft Outlook".
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Cant Send e-mail med Outlook Express 2007 (WindowsXP) | dexterlevi | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 14 marts 2009 15:50 |
| Hvordan får jeg slutte mit Yahoo! mail-konto til Outlook Express? | jemmah | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 29 november 2008 22:32 |
| E-mail sender automatisk (i Outlook Express), før jeg er færdig med det | Psychotron | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 3 april 2008 16:47 |
| Outlook Express standard-e-mail-konto | dfr200764 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 6 | 18 januar 2008 10:24 |
| FireFox ikke standard, når du bruger Messenger eller Outlook | Hybr! D | Webbrowsere & FTP Klienter | 4 | 9 august 2007 08:47 |
| Thread Tools | |
| |