mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Sådan fjernes Outlook Express bliver min standard-e-mail

Reply

Thread Tools
Old 7. oktober 2008, 04:20
Ny Medlem Gruppen

Default Sådan fjernes Outlook Express bliver min standard-e-mail

Hej alle!

Jeg er i øjeblikket ved hjælp af Microsoft Outlook, men ved et uheld anvendt Microsoft Outlook Express i stedet for. så nu både livssyn er blevet mit 'standard' mail retrievers. Men jeg ønsker kun at bruge Microsoft Outlook som min standard. I Outlook Express i Funktioner> Indstillinger> Generelt Der er et spørgsmål, som beder dig, hvis du ønsker at bruge dette program som min standardsøgemaskine mail handling i bunden og kassen er allerede blevet klik (fejlagtigt), jeg kan ikke fjerne det, så det ikke min standard-e-mail handling længere fordi knappen drejes 'grå' indikerer for mig, at når den er klikket Jeg kan ikke slå den fra igen. er der andre måde at deaktivere det som min standardsøgemaskine eller er dette program skruet?
af den måde, jeg bruger Outlook, fordi det vil hjælpe mig synkronisere alle kontakter i min iPhone via iTunes ... og im ret sikker på, at iTunes ikke gjorde noget forkert.

du kan se muligheder værktøjslinjen her
håber du fyre kan komme med svar!
Old 7. oktober 2008, 04:25
Administrator Gruppen

Åbning Outlook og indstilling, som standard i de indstillinger fjerner Outlook Express som standard automatisk.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7. oktober 2008, 04:27
Donor-Gruppen

Er den standard, der vises i menuen Start? Du kan ændre det ved at klikke på Start, derefter højre klikke på dit brugernavn, og klik på egenskaber. Under menuen Start under fanen Klik på Tilpas, og vælg Microsoft Office Outlook som e-mailen for at blive vist på menuen Start.
Old 8. oktober 2008, 08:50
Donor-Gruppen

Start> Kontrolpanel> Angiv programadgang og-standarder. Gå ned til e-mail-klient, og du bør være i stand til at vælge "Microsoft Outlook".

Mit system: #

Processor (s):
Intel Q6600
Bundkort:
MSI P6N SLI V2
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Grafikkort (r):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integreret 8 Channel
Harddisk (e):
320 GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk drev (r):
LG LightScribe
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Trådløst
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Cant Send e-mail med Outlook Express 2007 (WindowsXP) dexterlevi E-mail, VoIP og IM Discussion 1 14 marts 2009 15:50
Hvordan får jeg slutte mit Yahoo! mail-konto til Outlook Express? jemmah E-mail, VoIP og IM Discussion 2 29 november 2008 22:32
E-mail sender automatisk (i Outlook Express), før jeg er færdig med det Psychotron E-mail, VoIP og IM Discussion 2 3 april 2008 16:47
Outlook Express standard-e-mail-konto dfr200764 E-mail, VoIP og IM Discussion 6 18 januar 2008 10:24
FireFox ikke standard, når du bruger Messenger eller Outlook Hybr! D Webbrowsere & FTP Klienter 4 9 august 2007 08:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.