vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Miten poistaa Outlook Expressin tulee oletusvastausosoitteenani mail

Reply

Thread Tools
Old 7 lokakuu 2008, 04:20
Uusi Jäsen

Default Miten poistaa Outlook Expressin tulee oletusvastausosoitteenani mail

Hei kaikki!

Olen tällä hetkellä käytössä Microsoft Outlook mutta vahingossa käyttää Microsoft Outlook Express sen sijaan. niin nyt molemmat katsantokantojaan on tullut minun "default" mail retrievers. Olen kuitenkin vain halua käyttää Microsoft Outlook oletusvastausosoitteenani. Outlook Express sisällä Työkalut> Asetukset> Yleiset on kysymys, joka pyytää sinua, jos haluat käyttää tätä sovellusta oletusvastausosoitteenani mail huolitsijan alareunassa ja laatikko on jo valitse (virheellisesti), i ei voi poistaa sitä, että se ei oletusvastausosoitteenani mail huolitsijan enää koska painiketta kääntyi "harmaa" osoittaa minulle, että kun se on napsautettu i ei voi poistaa sitä uudelleen. Onko mitään muuta keinoa poistaa se oletusvastausosoitteenani vai onko tämä ohjelma ruuvattu?
Muuten, olen Outlook, koska se auttaa minua synkronoi kaikki yhteystiedot minun iPhone iTunesin kautta ... ja im melko varma, että iTunes ei ole mitään huonoa.

näet vaihtoehdot työkalurivin tästä
toivon te voi keksiä vastauksia!
Old 7 lokakuu 2008, 04:25
Administrator Group

Avaaminen Outlook ja asettamalla että oletuksena asetukset poistaa Outlook Expressin oletusarvon automaattisesti.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7 lokakuu 2008, 04:27
Rahoittajien ryhmän

Oletusarvo on yksi näkyy Käynnistä-valikko? Voit vaihtaa sen napsauttamalla Käynnistä-painiketta, sitten oikealle klikkaa käyttäjätunnuksesi ja valitse Ominaisuudet. Alle Käynnistä-valikko-välilehti, valitse Mukauta ja valitse Microsoft Office Outlook kuten sähköpostia näkyä Käynnistä-valikossa.
Old 8 lokakuu 2008, 08:50
Rahoittajien ryhmän

Käynnistä> Ohjauspaneeli> Määritä sovelluksen käyttöoikeudet ja oletukset. Siirry alas sähköpostiohjelmani ja sinun pitäisi pystyä valitsemaan "Microsoft Outlook".

My System: #

Processor (s):
Intel Q6600
Emolevy:
MSI P6N SLI V2
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Äänikortti:
Integroitu 8 Channel
Kiintolevy (t):
320GB Samsung S-ATA 7200Rpm
Optinen asema (t):
LG LightScribe
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750 W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Langattomat
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.