![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki! Olen tällä hetkellä käytössä Microsoft Outlook mutta vahingossa käyttää Microsoft Outlook Express sen sijaan. niin nyt molemmat katsantokantojaan on tullut minun "default" mail retrievers. Olen kuitenkin vain halua käyttää Microsoft Outlook oletusvastausosoitteenani. Outlook Express sisällä Työkalut> Asetukset> Yleiset on kysymys, joka pyytää sinua, jos haluat käyttää tätä sovellusta oletusvastausosoitteenani mail huolitsijan alareunassa ja laatikko on jo valitse (virheellisesti), i ei voi poistaa sitä, että se ei oletusvastausosoitteenani mail huolitsijan enää koska painiketta kääntyi "harmaa" osoittaa minulle, että kun se on napsautettu i ei voi poistaa sitä uudelleen. Onko mitään muuta keinoa poistaa se oletusvastausosoitteenani vai onko tämä ohjelma ruuvattu? Muuten, olen Outlook, koska se auttaa minua synkronoi kaikki yhteystiedot minun iPhone iTunesin kautta ... ja im melko varma, että iTunes ei ole mitään huonoa. näet vaihtoehdot työkalurivin tästä toivon te voi keksiä vastauksia! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avaaminen Outlook ja asettamalla että oletuksena asetukset poistaa Outlook Expressin oletusarvon automaattisesti.
| |||
| |||
| Oletusarvo on yksi näkyy Käynnistä-valikko? Voit vaihtaa sen napsauttamalla Käynnistä-painiketta, sitten oikealle klikkaa käyttäjätunnuksesi ja valitse Ominaisuudet. Alle Käynnistä-valikko-välilehti, valitse Mukauta ja valitse Microsoft Office Outlook kuten sähköpostia näkyä Käynnistä-valikossa.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käynnistä> Ohjauspaneeli> Määritä sovelluksen käyttöoikeudet ja oletukset. Siirry alas sähköpostiohjelmani ja sinun pitäisi pystyä valitsemaan "Microsoft Outlook".