![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hey allemaal! Ik ben momenteel met Microsoft Outlook, maar per ongeluk gebruikt Microsoft Outlook Express in plaats van. dus nu beide standpunten zijn geworden mijn 'standaard' mail retrievers. Maar ik wil alleen met Microsoft Outlook als mijn standaard. In Outlook Express in Extra> Opties> Algemeen er is een vraag die vraagt of u gebruik wilt maken van deze toepassing als mijn standaard e-mail-handler aan de onderkant en de doos is al klik (ten onrechte), kan ik niet meer verwijderen zodat het niet mijn standaard e-mail-handler meer omdat de knop omgezet 'grijs' met vermelding van mij dat eens het is geklikt, kan ik niet uitschakelen opnieuw. Is er een andere manier om dit uit te schakelen als mijn standaard of is dit programma geschroefd? by the way, ik ben met Outlook want het zal me helpen synchroniseert alle contacten in mijn iPhone via iTunes ... en im pretty sure iTunes deed niets slecht. ziet u de opties werkbalk hier hoop dat jullie kunnen komen met antwoorden! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Opening Outlook en instelling die als standaard in de instellingen verwijdert Outlook Express als de standaard automatisch.
| |||
| |||
| Is de standaard weergegeven in het menu Start? U kunt wijzigen door te klikken op Start, klik rechts op uw gebruikersnaam, en klik op Eigenschappen. Onder het tabblad Menu Start en klik op Aanpassen en kies Microsoft Office Outlook als e-mail om te laten zien op het start menu.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Start> Configuratiescherm> Programmatoegang en-instellingen. Ga naar e-mailclient en u moet kunnen kiezen "Microsoft Outlook".
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Cant Stuur E Mail met Outlook Express 2007 (WindowsXP) | dexterlevi | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 14 mrt 2009 15:50 |
| Hoe sluit ik mijn Yahoo! mail account in Outlook Express? | jemmah | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 29 nov 2008 22:32 |
| E-mail automatisch stuurt (in Outlook Express), voordat ik het af te | Psychotron | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | De 3 april 2008 16:47 |
| Outlook Express standaard Mail-account | dfr200764 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | 18 Jan 2008 10:24 |
| FireFox niet standaard bij het gebruik van Messenger of Outlook | Hybr! D | Web Browsers & FTP Clients | 4 | 9 Aug 2007 08:47 |
| Thread Tools | |
| |