mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Slik fjerner du Outlook Express blir min standard e-post

Reply

Thread Tools
Old 7 oktober 2008, 04:20
New Member Group

Default Slik fjerner du Outlook Express blir min standard e-post

Hei alle!

Jeg bruker Microsoft Outlook, men ved et uhell har brukt Microsoft Outlook Express i stedet. så nå både outlooks blitt min 'standard' post Retriever. Men jeg vil bare bruke Microsoft Outlook som standard. I Outlook Express i Verktøy> Alternativer> Generelt det er et spørsmål som spør deg om du ønsker å bruke dette programmet som standard mail handler i bunn og boksen er allerede klikk (feilaktig), jeg kan ikke fjerne den slik at den ikke mitt standard e-postprogram handler lenger fordi knappen slått 'grå' indikerer for meg at når den er klikket jeg kan ikke deaktivere den igjen. er det noen annen måte å deaktivere det som standard, eller er dette programmet skrus?
for øvrig, jeg bruker Outlook fordi det vil hjelpe meg synkronisere alle kontakter til min iphone via iTunes ... og im ganske sikker iTunes ikke gjøre noe dårlig.

kan du se alternativer verktøylinje her
håper dere kan komme opp med svar!
Old 7 oktober 2008, 04:25
Administrator Group

Åpne Outlook og innstillingen som standard i innstillingene fjerner Outlook Express som standard automatisk.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7 oktober 2008, 04:27
Donor Group

Er den standard som vises i Start-menyen? Du kan endre det ved å klikke på Start, deretter høyreklikk på ditt brukernavn, og klikk på Egenskaper. Under Start menyen kategorien klikker tilpasse og velge Microsoft Office Outlook som e-post som skal vises på Start-menyen.
Old 8 oktober 2008, 08:50
Donor Group

Start> Kontrollpanel> Angi programtilgang og standardprogrammer. Gå ned til postklient og du skal kunne velge "Microsoft Outlook".

Min System: #

Prosessor (er):
Intel Q6600
Hovedkort:
MSI P6N SLI V2
RAM-minne:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integrert 8 Channel
Harddisk (er):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk stasjon (er):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Trådløst
Skjerm (er):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.