![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle! Jeg bruker Microsoft Outlook, men ved et uhell har brukt Microsoft Outlook Express i stedet. så nå både outlooks blitt min 'standard' post Retriever. Men jeg vil bare bruke Microsoft Outlook som standard. I Outlook Express i Verktøy> Alternativer> Generelt det er et spørsmål som spør deg om du ønsker å bruke dette programmet som standard mail handler i bunn og boksen er allerede klikk (feilaktig), jeg kan ikke fjerne den slik at den ikke mitt standard e-postprogram handler lenger fordi knappen slått 'grå' indikerer for meg at når den er klikket jeg kan ikke deaktivere den igjen. er det noen annen måte å deaktivere det som standard, eller er dette programmet skrus? for øvrig, jeg bruker Outlook fordi det vil hjelpe meg synkronisere alle kontakter til min iphone via iTunes ... og im ganske sikker iTunes ikke gjøre noe dårlig. kan du se alternativer verktøylinje her håper dere kan komme opp med svar! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Åpne Outlook og innstillingen som standard i innstillingene fjerner Outlook Express som standard automatisk.
| |||
| |||
| Er den standard som vises i Start-menyen? Du kan endre det ved å klikke på Start, deretter høyreklikk på ditt brukernavn, og klikk på Egenskaper. Under Start menyen kategorien klikker tilpasse og velge Microsoft Office Outlook som e-post som skal vises på Start-menyen.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Start> Kontrollpanel> Angi programtilgang og standardprogrammer. Gå ned til postklient og du skal kunne velge "Microsoft Outlook".