![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alla! Jag använder Microsoft Outlook, men av misstag använt Microsoft Outlook Express istället. så nu båda synsätt har blivit min "standard" post retrievers. Men jag bara vill använda Microsoft Outlook som min standard. I Outlook Express in Verktyg> Alternativ> allmänt det är en fråga som frågar dig om du vill använda det här programmet som min standard för e-post längst ned och rutan redan klick (av misstag), jag kan inte ta bort den så att den inte mitt standardprogram för e-post hanterare längre eftersom knappen vände "grå" indikerar för mig att när det är klickade jag kan inte stänga av den igen. Finns det något annat sätt att stänga av den som min standard eller är det här programmet skruvas? genom det sätt jag använder Outlook eftersom det kommer att hjälpa mig synka alla kontakter till min iPhone via iTunes ... och im ganska säker iTunes inte göra något dåligt. Du kan se alternativen verktygsfältet här hoppas ni kan komma med svar! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Öppet Outlook och inställning som som standard i inställningarna tar bort Outlook Express som standard automatiskt.
| |||
| |||
| Är standard som visas i Start-menyn? Du kan ändra den genom att klicka på Start och sedan högerklicka på ditt användarnamn och klicka på egenskaper. Under start-menyn, klicka på Anpassa och välj Microsoft Office Outlook som e-post ska visas på Start-menyn.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Start> Kontrollpanelen> Ange programåtkomst och standardprogram. Gå ner till e-postprogram och du bör kunna välja "Microsoft Outlook".
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Cant Skicka e-post med Outlook Express 2007 (WindowsXP) | dexterlevi | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 14 mars 2009 15:50 |
| Hur ansluter jag min Yahoo! postkonto till Outlook Express? | jemmah | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 29 november 2008 22:32 |
| E-post skickar automatiskt (i Outlook Express) innan jag avslutar det | Psychotron | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 3 april 2008 16:47 |
| Outlook Express standard Mail-konto | dfr200764 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 6 | 18 januari 2008 10:24 |
| FireFox inte standard när du använder Messenger eller Outlook | Hybr! D | Webbläsare & FTP Klienter | 4 | 9 august 2007 08:47 |
| Thread Tools | |
| |