mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Jeg kan modtage men ikke sende

Reply

Thread Tools
Old 25 juni 2008, 11:35
Ny Medlem Gruppen

Begge Min hjemmecomputer Og Laptop Brug IncrediMail For e-mail, og begge bruger den samme konto og adgangskoder. Min ISP På hjem er Tiscali. På denne computer, jeg har ingen problemer.
Når Im At Work On The Laptop jeg kan modtage men ikke sende e-mail.
Modem On The Laptop Is A Vodaphone Huawei e220 HSDPA Mobile Modem.
Når jeg forsøger at sende en e-mail via den siger: --

"Det lykkedes ikke at oprette forbindelse til Outgoing Server: 'SMTP.Tiscali.Co.Uk. Prøv igen senere".

Og

"554 Beklager, din ikke-lokale IP-adresse (212.188.132.20) er ikke tilladt at sende e-mail via Me"

Jeg har forsøgt Indstilling Min udgående server til Vodaphone's (smtp.vodaphone.net) men så den siger: --

"Det lykkedes ikke at finde host.Socket Error: 11004, Port: 25, Protokol: SMTP.The ønskede navn er gyldige, og blev fundet i databasen, men det har ikke det korrekte tilhørende data blive løst for".

Enhver Hjælp ville være stor, som jeg har brug for at kunne sende e-mail fra min bærbare.
Old 25 juni 2008, 15:55
Donor-Gruppen

Jeg tror, Tiscali kun tillade SMTP (sende) e-mails, når du er sluttet til Tiscali.
Dette er tilfældet med mange internetudbydere.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 26 juni 2008, 04:02
Donor-Gruppen

Det er et fælles problem. Du er nødt til at bruge SMTP på det sted, du er tilsluttet til alle konti.

Web mail løser problemet. Tiscali bruges til at støtte webmailadresse, gætte det stadig gør.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.