![]() |
|
| |||
| |||
| Begge Min hjemmecomputer Og Laptop Brug IncrediMail For e-mail, og begge bruger den samme konto og adgangskoder. Min ISP På hjem er Tiscali. På denne computer, jeg har ingen problemer. Når Im At Work On The Laptop jeg kan modtage men ikke sende e-mail. Modem On The Laptop Is A Vodaphone Huawei e220 HSDPA Mobile Modem. Når jeg forsøger at sende en e-mail via den siger: -- "Det lykkedes ikke at oprette forbindelse til Outgoing Server: 'SMTP.Tiscali.Co.Uk. Prøv igen senere". Og "554 Beklager, din ikke-lokale IP-adresse (212.188.132.20) er ikke tilladt at sende e-mail via Me" Jeg har forsøgt Indstilling Min udgående server til Vodaphone's (smtp.vodaphone.net) men så den siger: -- "Det lykkedes ikke at finde host.Socket Error: 11004, Port: 25, Protokol: SMTP.The ønskede navn er gyldige, og blev fundet i databasen, men det har ikke det korrekte tilhørende data blive løst for". Enhver Hjælp ville være stor, som jeg har brug for at kunne sende e-mail fra min bærbare. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, Tiscali kun tillade SMTP (sende) e-mails, når du er sluttet til Tiscali.
| |||
| |||
| Det er et fælles problem. Du er nødt til at bruge SMTP på det sted, du er tilsluttet til alle konti. Web mail løser problemet. Tiscali bruges til at støtte webmailadresse, gætte det stadig gør.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |