![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Molemmat My Home Computer Ja Laptop Käytä incredimail For Email ja molemmissa käytetään samaa tiliä ja salasanat. Oma ISP At Home Onko Tiscali. Tällä Computer Minulla ei ole ongelmia. Kun Im At Work On The Laptop I Can Vastaanota Mutta Ei Lähetä E-Mail. Modeemin On The Laptop Onko A Vodaphonesta Huawei e220 HSDPA GSM Modeemi. Kun yritän lähettää sähköposti se sanoo: -- "Failed liittämiseksi Outgoing Server:" SMTP.Tiscali.Co.Uk. Ole hyvä ja yritä myöhemmin ". Ja "554 Anteeksi, Sinun ei-paikallisia IP-osoite (212.188.132.20) ei saa Lähetä sähköposti Via Me" Olen yrittänyt asettaminen My Outgoing Server Voit Vodafonen: n (smtp.vodaphone.net) Mutta sitten se sanoo: -- "Failed to find host.Socket Error: 11004, Portti: 25, Protokolla: SMTP.The pyytänyt nimi on pätevä ja todettiin, että tietokantaan, mutta se ei ole oikeita liittyvät tiedot on ratkaistava". Kaikki apu olisi hienoa Kuten on voitava Lähetä sähköpostia My Laptop. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uskon, Tiscali sallii vain SMTP (lähetys) sähköpostit, kun olet yhteydessä Tiscali.
| |||
| |||
| Tämä on yleinen ongelma. Sinun on käytettävä SMTP sen paikan olet yhteydessä kaikkien tilien. Web-mail ratkaisee ongelman. Tiscali käytetään tukemaan web-sähköposti, kai se vielä tekee.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko Windows Live Mail Desktop Lataa tarkoita saan Emails Entouragessa | rs4025 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 16 lokakuu 2009 10:57 |
| Miksi voin lähettää, mutta ei vastaanota sähköpostiviestejä | shed | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 7 | 13. toukokuuta 2009 06:04 |
| CMD net send | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 3 | 7. Sep 2008 13:56 |
| OE lähettää / vastaanottaa | redragon | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 19. Joulukuu 2007 18:20 |
| Quick Lähetä | Maria | General Software Chat | 2 | 29th Apr 2007 22:09 |
| Thread Tools | |
| |