![]() |
|
| |||
| |||
| Zowel mijn home computer en laptop Gebruik Incredimail Voor e-mail en Beiden gebruiken dezelfde account en wachtwoorden. Mijn ISP Thuis Is Tiscali. Op deze computer, heb ik geen problemen. Wanneer Im Op het werk op de laptop ik kan ontvangen, maar geen e Mail. De modem op de laptop Is A Vodaphone Huawei E220 HSDPA Mobile Modem. Wanneer ik probeer te verzenden een e-mail staat: -- "Kan geen verbinding maken met de Outgoing Server: 'SMTP.Tiscali.Co.Uk. Probeer het later opnieuw". En "554 Sorry, uw niet-lokale IP adres (212.188.132.20) is niet toegestaan e-mail verzonden via Me" Ik heb geprobeerd instellen Mijn uitgaande server tot Vodaphone's (smtp.vodaphone.net) Maar Dan staat: -- Mislukt te vinden host.Socket Fout: 11004, Port: 25, Protocol: SMTP.The verzocht naam geldig is en werd gevonden in de database, maar niet over de juiste bijbehorende gegevens worden opgelost voor ". Alle hulp zou geweldig zijn als ik moet kunnen Stuur e-mail van mijn laptop. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat Tiscali alleen SMTP (verzenden) e-mails, wanneer je bent verbonden met Tiscali.
| |||
| |||
| Dit is een gemeenschappelijk probleem. Je moet gebruik maken van de SMTP van de plaats waar u bent aangesloten op voor alle rekeningen. Web mail lost het probleem. Tiscali gebruikt ter ondersteuning van webmail, denk dat het nog steeds doet.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is Windows Live Mail Desktop downloaden, ik bedoel Ontvang e-mails in Entourage | rs4025 | Windows besturingssystemen | 1 | 16 oktober 2009 10:57 |
| Waarom kan ik maar niet ontvangen E-mails | schuur | E-mail, VoIP & IM Overleg | 7 | 13 mei 2009 06:04 |
| CMD net send | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 7e Sep 2008 13:56 |
| OE verzenden / ontvangen | redragon | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 19 dec 2007 18:20 |
| Snel verzenden | Maria | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 29 apr 2007 22:09 |
| Thread Tools | |
| |