![]() |
|
| |||
| |||
| Hi nogle skøn er på MSN andre på Skype, er deres et program for alle? Thx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, ikke muligt - og samtidig en masse kunder vil lade dig gøre mere end en IM-klient, er der ingen at integrere Skype. Dette ville ikke være muligt uden Skype's godkendelse, så jeg tror ikke, at udviklere vil få på det enhver tid snart.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Denne tråd, bør være i IM diskussion. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Hvis det hjælper Yahoo gør et opkald ud af funktion med lignende priser. |
|
| |||
| |||
| Skype er sine egne ting, det kan ikke bruges sammen med en anden chat-tjeneste Men der er nogle, der tillader alle |
|
| |||
| |||
| Kan du ikke snakke med folk med MSN konti på Yahoo Messenger. Jeg er ikke sikker, men jeg tror, du kan Med Skype Jeg tror den eneste måde du kan snakke med nogen, er via skype klient Jeg personligt kun bruge Yahoo og MSN og få dem begge kører, når jeg er online |
|
| |||
| |||
| ja det var ikke et stykke tid siden. for mennesker, der har MySpace eller Facebook IRC eller Formålet måske ønsker at bruge et program af indlysende grunde for eksempel jeg bruge MSN, Yahoo, myspaceIM, Facebook, AIM, Google Talk og Skype, så jeg har brug for et program til at bruge alle, men jeg har stadig for at bruge Skype program for jeg kan ikke finde nogen plugins eller en bedre IRC klient men Skype, MSN og Yahoo alle gør VoIP. |
|
| |||
| |||
| Skype er ikke i alle andre IM-programmer. Men Miranda IM og Pidgen er rart gratis programmer, så du kan bruge MSN, Yahoo, Gmail, IRC, og et par andre. |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Skype og HotRecorder | steve689 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 6 | 10 September 2009 09:23 |
| Skype Windows Me Problem | Mohi212 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 6 | 28th May 2009 03:46 |
| Newbie ønsker at få skype rådgivning tak. | ken979 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 11 | 26 oktober 2007 11:38 |
| Skype | mamab | Networking, Modemer & VoIP | 9 | 29th May 2007 21:21 |
| Thread Tools | |
| |