![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi jotkut kaverit ovat msn muut Skype on niiden ohjelma kaikille? Thx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, ei ole mahdollista - vaikka paljon asiakkaita voit tehdä enemmän kuin yksi pikaviestiohjelmaansa, there's none että integroida Skype. Tämä ei olisi mahdollista ilman Skypen hyväksyntää, joten en usko, että kehittäjät saavat sitä tahansa pian.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tätä keskustelua olisi chat-keskustelua. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Jos se auttaa yahoo tekee soittaa ulos ominaisuus kanssa samoilla hinnoilla. |
|
| |||
| |||
| Skype on oma asia, sitä ei voi käyttää toisen pikaviestipalvelun Kuitenkin on olemassa joitakin, joiden avulla kaikki |
|
| |||
| |||
| Etkö voi puhua ihmisten kanssa msn tileille Yahoo Messenger. En ole varma, mutta luulen, että voit Skypen mielestäni ainoa tapa, jolla voit puhua jonkun on kautta skype asiakas Itse olen vain yahoo ja msn ja ne molemmat näkyä, kun olen verkossa |
|
| |||
| |||
| kyllä se oli ei jonkin aikaa sitten. ihmisille, jotka ovat MySpace tai Facebook IRC tai pyrkiä voit käyttää yhtä ohjelmaa ilmeisistä syistä esimerkiksi voin käyttää MSN, Yahoo! myspaceIM, Facebook, tavoite, Google Talk ja skype niin minä tarvitsen yhtä ohjelmaa käyttää kaikkia, mutta minulla on edelleen käyttää skype ohjelma En löydä mitään plugins tai parempi IRC client mutta Skype, MSN ja Yahoo tehdä VoIP. |
|
| |||
| |||
| Skype ei ole muita chat-ohjelmia. Kuitenkin, Miranda IM ja Pidgen ovat mukavia vapaa-ohjelmat, joiden avulla voit käyttää MSN, Yahoo, Gmail, IRC, ja muutamia muita. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Skype ja HotRecorder | steve689 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 10 syyskuu 2009 09:23 |
| Skypen Windows Me Problem | Mohi212 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 28th Jun 2009 03:46 |
| Newbie haluaa skype neuvoja kiitos. | ken979 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 11 | 26. lokakuu 2007 11:38 |
| Skype | mamab | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 9 | 29th Jun 2007 21:21 |
| Thread Tools | |
| |