![]() |
|
| |||
| |||
| Hi noen mates er på MSN andre på Skype, er de et program for alle? Thx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei, ikke mulig - samtidig som en rekke kunder kan du gjøre mer enn en IM-klient, er det ingen som integrerer Skype. Dette ville ikke vært mulig uten Skype godkjennelse, så tror jeg ikke utviklere får på det som helst snart.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Denne tråden skal være i Chat diskusjon. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Hvis det hjelper Yahoo gjør en samtale ut funksjonen med tilsvarende priser. |
|
| |||
| |||
| Skype er en egen ting det ikke kan brukes med andre IM-tjeneste Imidlertid er det noen som lar alle |
|
| |||
| |||
| Kan ikke du snakke med personer med MSN-kontoer på Yahoo Messenger. Jeg er ikke sikker men jeg tror du kan Med skype Jeg tror den eneste måten du kan snakke med noen via Skype-klient Jeg personlig bruker Yahoo og MSN, og få dem begge publiseres når jeg er tilkoblet |
|
| |||
| |||
| ja det var ikke en stund siden. for personer som har MySpace eller Facebook IRCs eller Målet bør kanskje bruke ett program for åpenbare grunner for eksempel jeg bruker MSN, Yahoo, myspaceIM, Facebook, AIM, Google Talk og Skype så jeg trenger ett program til å bruke alle, men jeg har fortsatt å bruke Skype for jeg kan ikke finne noen plugins eller en bedre IRC klient men Skype, MSN og Yahoo alle gjøre VoIP. |
|
| |||
| |||
| Skype er ikke på noen andre IM-programmer. Men Miranda IM og Pidgen er hyggelig gratis programmer som lar deg bruke MSN, Yahoo, Gmail, IRC, og noen få andre. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skype og HotRecorder | steve689 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 10 september 2009 09:23 |
| Skype for Windows Me Problem | Mohi212 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 28 juni 2009 03:46 |
| Newbie vil få skype råd takk. | ken979 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 11 | 26 oktober 2007 11:38 |
| Skype | mamab | Nettverk, modem og VoIP | 9 | 29 juni 2007 21:21 |
| Thread Tools | |
| |