![]() |
|
| |||
| |||
| Hej några kompisar på Msn andra på Skype, är ett program för alla? Thx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, inte möjligt - samtidigt som många kunder låter dig göra mer än en IM-klient, det finns inget att integrera Skype. Detta skulle inte vara möjlig utan Skype: s godkännande, så jag tror inte att utvecklarna kommer att få den någon gång snart.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Denna tråd bör i Chattkontakter diskussion. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gjord. Tack.
|
| |||
| |||
| Om det hjälper Yahoo gör ett samtal ur funktion med liknande priser. |
|
| |||
| |||
| Skype är sin egen sak den inte kan användas med en annan chattjänst Det finns emellertid en del som gör det möjligt för alla |
|
| |||
| |||
| Kan inte du prata med personer med msn konton på Yahoo Messenger. Jag är inte säker men jag tror att du kan Med Skype Jag tror att det enda sättet du kan prata med någon via skype-klient Jag personligen bara använda Yahoo och MSN och få dem båda att köra när jag är online |
|
| |||
| |||
| ja det var inte en tid sedan. för människor som har MySpace eller Facebook innovationsknutpunkter eller Syftet kanske vill använda ett program av uppenbara skäl till exempel jag använda MSN, Yahoo, myspaceIM, Facebook, syfte, Google Talk och Skype, så jag behöver ett program att använda alla men jag har fortfarande att använda Skype-programmet för jag kan inte hitta några plugins eller en bättre IRC-klient men Skype, MSN och Yahoo alla gör VoIP. |
|
| |||
| |||
| Skype är inte på något annat IM-program. Men Miranda IM och Pidgen är trevligt gratis program som låter dig använda MSN, Yahoo, Gmail, IRC och några andra. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skype och HotRecorder | steve689 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 6 | 10 september 2009 09:23 |
| Skype Windows Me problem | Mohi212 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 6 | 28 juni 2009 03:46 |
| Newbie vill få skype råd tack. | ken979 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 11 | 26 oktober 2007 11:38 |
| Skype | mamab | Nätverk, Modem & VoIP | 9 | 29 juni 2007 21:21 |
| Thread Tools | |
| |