mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Jeg ønsker, at min Outlook Express sprog, der på engelsk, ikke er fransk!

Reply

Thread Tools
Old 10. maj 2009, 12:19
Ny Medlem Gruppen

Default Jeg ønsker, at min Outlook Express sprog, der på engelsk, ikke er fransk!

Jeg steg min computer med XP Home Edition og IE7. Jeg har for nylig opdaget, at ordbogen for mine udsigter var kun på fransk. Jeg opdaterede min IE til version 8, men den "løser" de nævnte gjorde intet for at ordbogen. Hvordan kan jeg ordne det, så min ordbog er på engelsk? Jeg gik til de indstillinger fane i værktøjer og valgte sprog, men den eneste mulighed jeg har er fransk. Behøver jeg at afinstallere og re-installerer Outlook, eller er der en opdatering someplace, som vil korrigere dette problem?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Outlook Express og. Dbx-filer stang Office Suites & Applications 0 7 juni 2009 14:52
Outlook Express Hemul14 E-mail, VoIP og IM Discussion 1 26 november 2007 11:01
Outlook Express 6 Problem HistoryGirl E-mail, VoIP og IM Discussion 2 5. sep 2007 09:33
Outlook Express Brug 1GB + Yeppi0 E-mail, VoIP og IM Discussion 13 15 august 2007 13:27
Outlook Express Backup hvordan Lizza General Software Chat 2 25th Apr 2007 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.