mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Jag vill ha min Outlook Express Språk att ske på engelska, inte franska!

Reply

Thread Tools
Old 10 maj 2009, 12:19
New Member Group

Default Jag vill ha min Outlook Express Språk att ske på engelska, inte franska!

Jag plockade upp min dator med XP Home Edition och IE7. Jag har nyligen upptäckt att ordlistan för min utsikterna var först i franska. Jag uppdaterade min IE till version 8 men "fixar" de nämnde gjorde ingenting för att ordlistan. Hur kan jag åtgärda det så min ordbok är i engelska? Jag gick på fliken Alternativ i Verktyg och valda språket men det enda alternativet jag har är franska. Måste jag avinstallera och åter installera Outlook eller finns det en uppdatering någonstans som kommer att rätta till detta problem?
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Outlook Express och. Dbx-filer rod Office Suites & Applications 0 7 juni 2009 14:52
Outlook Express Hemul14 E-post, VoIP & IM Diskussion 1 26 november 2007 11:01
Outlook Express 6 Problem HistoryGirl E-post, VoIP & IM Diskussion 2 5:e sep 2007 09:33
Outlook Express Använda 1GB + Yeppi0 E-post, VoIP & IM Diskussion 13 15 august 2007 13:27
Outlook Express Backup hur Lizza General Software Chat 2 25 april 2007 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.