![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har modtaget adskillige anonyme e-mails fra en googlemail konto. De e-mails var meget overtrædende og pestering. Hertil kommer, at den person, skrev usande ting om mit arbejde. Jeg er bedrøvet over disse e-mails og vil gerne vide, hvor de kommer fra. Jeg kan desværre ikke finde nogen IP-adresse i mail-header. Er der nogen mulighed for at identificere ejeren af denne googlemail konto? Jeg har også tænkt på at komme i kontakt med politiet, men jeg er ikke sikker på, om de kan (og vil?) Hjælpe mig. Anybody nogen idé om, hvad jeg kan gøre for at stoppe det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ignorere dem, intet andet, du kan gøre.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej jeg ville egentlig ikke bekymre dig om det. Bare blokere den person fra din indbakke, og slette alle beskederne. Eller gå og spam ham tilbage ... (Aldrig virkelig umagen værd)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er ingen afsenderens IP-adresse, der findes i mail faktisk sendt fra Gmail. Ikke at jeg kan fortolke alligevel.
Google vil ikke hjælpe dig. https: / / gmail.google.com/support/bin...34 & topic = 12786 Selvfølgelig, hvis indholdet er ulovligt samt rystende politiet vil hjælpe. Blot sørgeligt vil ikke droppe det. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Hej, Tak for dit svar. Det, der bekymrer mig, er, at denne person angreb mit rygte. Han / hun hævder en af mine klienter kom alvorligt til skade på grund af min skyld. Dette er ikke tilfældet på alle, og jeg er bange for, at han / hun spreder disse rygter andetsteds og vil skade mit omdømme. Derfor vil jeg virkelig gerne vide, hvem denne person er. Er der virkelig ingen mulighed for at identificere ejeren af kontoen? Tak for din hjælp. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Nej, ingen. Deres identitet er beskyttet ved lov Goggle ikke kan afsløre den. Databeskyttelse. |
|
| |||
| |||
| Af erfaring, hvis de er emailing du de formentlig fuld af lort. Der er folk at gøre, og folk, der taler et godt gøre. I 3 år har jeg haft 1 eller 2 forrykket kunder at ringe til og klage, gør trusler etc men aldrig følge dem igennem. Blokere dem og komme videre. |
|
| |||
| |||
| Hvis du virkelig vil irritere den person ..... http://www.corephp.co.uk/archives/13...e-one-bit.html
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Din advokat kan få en retskendelse til Google, som så vil reagere (til retten) med navn og adresse på afsenderen, for at du kan sagsøge ham for bagvaskelse. Det vil koste dig en arm og et ben, og for at lykkes i retten skal du bevise, at han har bestået påstand til en tredjepart, ikke kun til dig, og at det var en alvorlig nok påstanden om at have påvirket du finansielt, og at det ikke var sandt. Byrden er Dem om at vise hver af disse punkter. |
|
| |||
| |||
| Hej, Tak for dit svar. Tja, jeg tror ikke, han / hun ind på hans / hendes rigtige navn og adresse, når du åbner den googlemail konto. Og hvis det ikke er muligt at få IP-adresse, jeg vil sandsynligvis ikke være i stand til at identificere denne person :-( Det er en skam. Tja, jeg vil blokere e-mails og håber, at han vil stoppe med dette. Tak for din hjælp. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan jeg få min gamle konto tilbage? | Crazyhorse | Fællesskabet News & Chat | 6 | 18. maj 2009 15:05 |
| Wow Account 4 Sale | Spencer2004 | CJ Brugt Marketplace | 3 | 18 marts 2009 13:07 |
| Hvad PayPal konto, du vil hente | robina80 | Off Topic Discussion | 4 | 10 februar 2009 09:02 |
| Hvordan kan jeg delet min konto???? | paudashlake | Fællesskabet News & Chat | 1 | 15 februar 2008 18:51 |
| Sletning af min konto | Fondamento | Fællesskabet News & Chat | 3 | 19 november 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |