![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei,
Olen saanut useita nimettömiä sähköposteja, joka googlemail huomioon. Emails olivat hyvin loukkaamatta ja pestering. Lisäksi henkilö kirjoitti perättömiä asioita työssäni. Olen hädänalaiseen näistä sähköposteista ja haluaisin tietää, mistä ne ovat peräisin. Valitettavasti minulla ei löydä IP-osoite, sähköpostin otsikossa. Onko mitään mahdollisuutta tunnistaa omistajan tämän googlemail huomioon? Olen myös ajatellut saada yhteyttä poliisin, mutta en ole varma, ovatko ne voi (ja tulee?) Auttaa minua. Kukaan mitään käsitystä, mitä voin tehdä estääkseen tämän? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jätä ne, ei mitään muuta, mitä voit tehdä.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
No minulla ei oikeastaan sitä murehdi.
Just estää henkilön postilaatikostasi, ja poistaa kaikki viestit. Tai mene ja roskapostin hänet takaisin ... (Älä koskaan todella vaivan arvoista)
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ei ole lähettäjän IP-osoite löytyy mail itse lähettää gmail. En voi tulkita anyway.
|
|||
|
|||
|
Hei,
Kiitos vastauksista. Minua huolestuttaa se, että tämä henkilö iskujen minun maine. Hän väittää minun asiakkaista sai vakavia vammoja vuoksi minun syytäni. Tämä ei pidä paikkaansa ollenkaan, ja olen huolissani siitä, että hän levittää näitä huhuja muualla ja vahingoittaa minun maine. Siksi haluaisin todella tietää, kuka tämä henkilö on. Onko oikeastaan mitään mahdollisuutta tunnistaa omistajan tilille? Thanks for your help. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Ei, ei. Heidän henkilöllisyytensä on suojattu, lain muljottaa ei voi paljastaa sen. Tietosuoja. |
|
|
|||
|
|||
|
Kokemuksesta, jos ne lähetetään sähköpostiin sinulla ne ovat luultavasti täynnä paskaa.
On olemassa ihmisiä, jotka eivät ja ihmisille, että puhutaan hyvä tehdä. 3 vuoden aikana minulla on ollut 1 tai 2 häiritä asiakkaita, jotka soittaa ja valittaa, tekee uhat jne. mutta ei noudata niitä läpi. Estä ne ja siirtyä eteenpäin. |
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Sinun asianajaja voi saada tuomioistuimen Google kuka sitten vastata (to the court), jonka nimi ja osoite sekä lähettäjän jotta voit haastaa häntä kunnianloukkauksesta.
Se maksaa sinulle käsi ja jalka ja onnistua tuomioistuin sinun tarvitse todistaa, että hän läpäisi väite on kolmas osapuoli, ei vain teitä, ja että se oli vakava riitä väite vaikuttaneen teitä taloudellisesti, ja että se ei ollut totta. Taakka on teitä osoittamaan kunkin näistä kohdista. |
|
|
|||
|
|||
|
Hei,
kiitos vastauksista. No, en usko, että hän tuli hänen oikea nimi ja osoite, kun avaat googlemail huomioon. Ja jos se ei ole mahdollista saada IP-osoite I ei todennäköisesti voida tunnistaa tämän henkilön :-( Se on sääli. No, minä estää sähköposteista ja toivon, että hän lopettaa tämän. Thanks for your help. |