![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik ontving verschillende anonieme e-mails van een Gmail-account. De e-mails waren zeer inbreukmakende en pestering. Bovendien wordt de persoon die schreef onware dingen over mijn werk. Ik ben verdrietig over deze e-mails en zou graag willen weten waar ze vandaan komen. Helaas kan ik geen enkel IP-adres in de mail-header. Is er een mogelijkheid tot het identificeren van de eigenaar van deze Gmail-account? Ik heb ook nagedacht over je in contact met de politie, maar ik weet niet zeker of zij kan (en wil?) Help me. Iemand enig idee wat ik kan doen om dit te stoppen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Negeren, niets anders kunt doen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee ik zou niet echt zorgen over. Gewoon blokkeren de persoon uit uw Postvak IN, en verwijder alle berichten. Of ga en spam hem terug ... (Nooit echt de moeite waard)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is geen afzender IP-adres te vinden in de e-mail daadwerkelijk verzonden vanuit Gmail. Niet dat ik kan uitleggen hoe dan ook.
Google zal niet helpen. https: / / gmail.google.com/support/bin...34 & topic = 12786 Uiteraard als de inhoud illegaal is, alsmede verontrustende de politie helpen. Alleen pijnlijk zal niet knippen. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Hallo, Dank u voor uw antwoorden. Wat mij verontrust is dat deze persoon aanvallen mijn reputatie. Hij / zij stelt een van mijn cliënten heb ernstig gewond als gevolg van mijn schuld. Dit is niet waar te allen en ik ben bang dat hij / zij verspreidt deze geruchten elders en zal beschadigen mijn reputatie. Dus ik zou echt graag willen weten wie deze persoon is. Is er echt geen kans om de eigenaar van het account? Bedankt voor je hulp. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Nee, niemand. Hun identiteit wordt beschermd, door de wet Goggle kan niet onthult. Gegevensbescherming. |
|
| |||
| |||
| Uit ervaring als ze e-mailen u ze waarschijnlijk vol met onzin. Er zijn mensen die wel en mensen die praten een goed doen. In 3 jaar heb ik 1 of 2 van streek klanten die bellen en klagen, maakt bedreigingen etc, maar nooit volgen hen door. Blok ze en gaan. |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Uw advocaat kan krijgen van een gerechtelijk bevel aan Google die dan reageren (bij de rechtbank) met de naam en het adres van de afzender, zodat u kunt hem aanklagen voor laster. Het kost je een arm en een been en te slagen in de rechtbank moet u bewijzen dat hij de bewering aan een derde partij, niet alleen voor u, en dat is een ernstige beschuldiging voldoende te hebben beïnvloed je financieel en dat was niet waar. Het is aan u om aan te tonen elk van deze punten. |
|
| |||
| |||
| Hallo, dank u voor uw antwoorden. Nou, ik denk niet dat hij / zij in zijn / haar juiste naam en adres bij de opening van de Gmail-account. En als het niet mogelijk om het IP-adres zal ik waarschijnlijk niet in staat zijn om deze persoon :-( Het is jammer. Nou, ik zal blokkeren de e-mails en hoop dat hij zal stoppen met deze. Bedankt voor je hulp. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kan ik mijn oude account terug? | Crazyhorse | Gemeenschap Nieuws & Chat | 6 | 18 mei 2009 15:05 |
| Wow account 4 Sale | Spencer2004 | CJ Gebruikt Marktplaats | 3 | 18 mrt 2009 13:07 |
| Wat PayPal account to Get | robina80 | Off Topic Discussie | 4 | 10 feb 2009 09:02 |
| Hoe kan ik mijn account delet?? | paudashlake | Gemeenschap Nieuws & Chat | 1 | 15 feb 2008 18:51 |
| Verwijderen van mijn account | Fondamento | Gemeenschap Nieuws & Chat | 3 | 19 nov 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |