![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg har mottatt flere anonyme e-poster fra en googlemail konto. E-postene var uakseptable og pestering. I tillegg personen skrev usanne ting om mitt arbeid. Jeg distressed om disse e-post og ønsker å vite hvor de kommer fra. Dessverre kan jeg ikke finne IP-adressen i e-post toppteksten. Er det noen mulighet til å identifisere eieren av denne googlemail konto? Jeg har også tenkt å komme i kontakt med politiet, men jeg er ikke sikker på om de kan (og vil?) Hjelpe meg. Noen noen ide hva jeg kan gjøre for å stoppe dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ignorere dem, ikke noe annet du kan gjøre.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei jeg ville egentlig ikke bekymre deg for det. Bare blokkere personen fra innboksen, og slette alle meldinger. Eller gå og spam ham tilbake ... (Aldri virkelig verdt innsatsen)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ingen avsender IP-adresse som finnes i e-post faktisk sendes fra Gmail. Ikke at jeg kan tolke allikevel.
Google vil ikke hjelpe deg. https: / / gmail.google.com/support/bin...34 & topic = 12786 Tydeligvis hvis innholdet er ulovlig, så vel som distressing politiet vil hjelpe. Bare distressing vil ikke kutte den. Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Hallo, Takk for svar. Hva bekymrer meg er at denne personen angrep mitt omdømme. Han / hun hevder en av mine klienter har alvorlig skadet på grunn av min skyld. Dette er ikke sant i det hele tatt, og jeg er bekymret for at han / hun sprer disse ryktene andre steder og vil skade mitt omdømme. Derfor ville jeg liker å vite hvem denne personen er. Er det virkelig ingen sjanse til å identifisere eieren av kontoen? Takk for hjelpen. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Nei, ingen. Deres identitet er beskyttet ved lov stirre kan ikke avsløre det. Databeskyttelse. |
|
| |||
| |||
| Av erfaring hvis de sender deg de sannsynligvis full av dritt. Det er folk som har det, og folk som snakker et godt gjøre. I 3 år har jeg hatt 1 eller 2 opprørt kunder ringe og klage, gjør trusler osv. men aldri følger dem gjennom. Blokkere dem og gå videre. |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Deres advokat kan få en rettskjennelse som Google hvem vil da svare (for retten) med navn og adresse på avsender for at du kan saksøke ham for ærekrenkelse. Det vil koste en arm og et bein og for å lykkes i retten må bevise at han passerte påstand til en tredjepart, ikke bare til deg, og at det var en alvorlig nok påstand å ha påvirket deg økonomisk, og at det ikke var sant. Byrden på deg til å vise hver av disse punktene. |
|
| |||
| |||
| Hallo, Takk for ditt svar. Vel, jeg tror ikke han / hun oppgitt hans / hennes korrekte navn og adresse når du åpner den googlemail konto. Og hvis det ikke er mulig å få IP-adressen jeg vil trolig ikke være i stand til å identifisere denne personen :-( Det er synd. Vel, jeg vil blokkere e-post og håper han vil stoppe med dette. Takk for hjelpen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan jeg få min gamle kontoen tilbake? | Crazyhorse | Community News & Chat | 6 | 18 mai 2009 15:05 |
| Wow konto 4 Sale | Spencer2004 | CJ Brukes Marketplace | 3 | 18 mars 2009 13:07 |
| Hva PayPal-konto for å få | robina80 | Av Emne Diskusjon | 4 | 10 februar 2009 09:02 |
| Hvordan kan jeg delet min??? | paudashlake | Community News & Chat | 1 | 15 februar 2008 18:51 |
| Slette kontoen min | fondamento | Community News & Chat | 3 | 19 nov 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |