mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Identificer googlemail konto

Reply

Thread Tools
Old 1 marts 2008, 12:46
Donor-Gruppen

Det gør ingen forskel, hvad han trådte da han registreret, hvis Google har en retskendelse de vil frigive IP ændringer og datoer, da han startede den konto, og internetudbyderen ansvarlig for adressen på en given dato og tidspunkt vil svare til en domstol For ved at identificere deres kunders hus adresse (og registrering, detaljer, selvfølgelig, men du ned til en fysisk bevist adresse ved dette punkt). Jeg kun tilføje dette til den tråd, om oplysninger, ikke at jeg tror, du vil finde det nyttigt, men en person eller andet sted en dag måske.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 1. marts 2008, 13:12
Ny Medlem Gruppen

Hi stedet,

Mange tak for din explaination selv om jeg er ikke sikker på, om jeg forstod alt ;-)

Nå, vil der ved enhver chance for at få en retskendelse eller at han politiet vil hjælpe i denne sag for at få IP-adresse? Jeg ved, jeg vil bare glemme alt om det, men jeg virkelig ønsker at vide, hvem der gjorde det og hvorfor. Jeg sendte en email til googlemail adresse i går aftes, udseende kontoen eksisterer ikke længere. Håber, at det vil stoppe nu.
Old 1 marts 2008, 13:16
Donor-Gruppen

Som jeg sagde, hvis indholdet er ulovligt samt rystende politiet vil hjælpe. Du nødt til at arbejde ud af, om det var. Jeg er sikker på, at politiet vil give dig deres mening, hvis du viste det til dem.

Du vil uden tvivl få retskendelse, hvis du har betalt en advokat til at tage det så langt, og det ville uden tvivl identificere, hvem der har sendt den mail. Det ville være en cripplingly dyrt alternativ til at have politiet chase det som en forbrydelse.
Old 1 marts 2008, 13:18
Administrator Gruppen

Ved udgangen af den dag, det kommer til tid og penge.

Hvis du er parat til at miste både, sandsynligvis i betydelige beløb derefter gå til det.

Hvis ikke bare gå videre.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 1 marts 2008, 13:36
Ny Medlem Gruppen

Okay, jeg tror, jeg ønsker ikke at bruge masser af tid og penge med denne, hvis det ikke er sikker på, at jeg vil få succes. Og jeg går ud fra det kunne også være, at e-mails var sende fra en internet-cafe eller offentlig computer

Men hvorfor gør googlemail ikke sende IP-adresser? Af dette de gør det muligt for mennesker at gøre vrøvl. Så vidt jeg ved alle andre e-mail-udbyder sende IP-adresser.
Old 1 marts 2008, 15:34
Administrator Gruppen

Fordi de er nødt til at beskytte deres brugere, blot det samme som os ikke give ud undersøgelsesperioder af brugere, som kan falde ud med hinanden.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.