![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det gør ingen forskel, hvad han trådte da han registreret, hvis Google har en retskendelse de vil frigive IP ændringer og datoer, da han startede den konto, og internetudbyderen ansvarlig for adressen på en given dato og tidspunkt vil svare til en domstol For ved at identificere deres kunders hus adresse (og registrering, detaljer, selvfølgelig, men du ned til en fysisk bevist adresse ved dette punkt). Jeg kun tilføje dette til den tråd, om oplysninger, ikke at jeg tror, du vil finde det nyttigt, men en person eller andet sted en dag måske.
| |||
| |||
| Hi stedet, Mange tak for din explaination selv om jeg er ikke sikker på, om jeg forstod alt ;-) Nå, vil der ved enhver chance for at få en retskendelse eller at han politiet vil hjælpe i denne sag for at få IP-adresse? Jeg ved, jeg vil bare glemme alt om det, men jeg virkelig ønsker at vide, hvem der gjorde det og hvorfor. Jeg sendte en email til googlemail adresse i går aftes, udseende kontoen eksisterer ikke længere. Håber, at det vil stoppe nu. |
|
| |||
| |||
| Som jeg sagde, hvis indholdet er ulovligt samt rystende politiet vil hjælpe. Du nødt til at arbejde ud af, om det var. Jeg er sikker på, at politiet vil give dig deres mening, hvis du viste det til dem. Du vil uden tvivl få retskendelse, hvis du har betalt en advokat til at tage det så langt, og det ville uden tvivl identificere, hvem der har sendt den mail. Det ville være en cripplingly dyrt alternativ til at have politiet chase det som en forbrydelse. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ved udgangen af den dag, det kommer til tid og penge.
| |||
| |||
| Okay, jeg tror, jeg ønsker ikke at bruge masser af tid og penge med denne, hvis det ikke er sikker på, at jeg vil få succes. Og jeg går ud fra det kunne også være, at e-mails var sende fra en internet-cafe eller offentlig computer ![]() Men hvorfor gør googlemail ikke sende IP-adresser? Af dette de gør det muligt for mennesker at gøre vrøvl. Så vidt jeg ved alle andre e-mail-udbyder sende IP-adresser. |
|
| |||
| |||
| Fordi de er nødt til at beskytte deres brugere, blot det samme som os ikke give ud undersøgelsesperioder af brugere, som kan falde ud med hinanden. |