![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det spiller ingen rolle hva han oppgitt når han registrert, hvis Google har en rettskjennelse de vil frigi IP endringer og datoer siden han startet i kontoen, og ISP ansvarlig for adressen på en gitt dato og klokkeslett vil besvare en domstol rekkefølge ved å identifisere sine kunders huset adressen (og registrering, men du ned til en fysisk påvist adressen ved dette punktet). Jeg bare legge denne til tråden for informasjon, ikke at jeg tror du vil finne det nyttig men noen sted en dag kanskje.
|
|||
|
|||
|
Hi spot,
takk for din explaination men jeg er ikke sikker på om jeg forstått alt ;-) Vel, ville det på noen som helst sjanse til å få en rettskjennelse eller at han politiet vil hjelpe i dette tilfellet for å få IP-adresse? Jeg vet, jeg skal bare glemme det, men jeg vil virkelig vite hvem som gjorde dette og hvorfor. Jeg sendte en e-post til googlemail adresse i går kveld, ser ut til at kontoen eksisterer ikke lenger. Håper det vil stoppe nå. |
|
|
|||
|
|||
|
Som jeg sa, hvis innholdet er ulovlig, så vel som distressing politiet vil hjelpe. Må du finne ut om det var. Jeg er sikker på at politiet skulle gi sin mening om du viste det til dem.
Du vil nok få rettskjennelse om du betalt en advokat for å ta det så langt, og det ville utvilsomt identifisere som sendte e-post. Det vil være en cripplingly kostbart alternativ til å ha politiet jage det som en forbrytelse. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
På slutten av dagen det kommer ned til tid og penger.
|
|||
|
|||
|
Ok, jeg tror jeg ikke vil bruke mye tid og penger med dette hvis det ikke er sikker på at jeg vil ha suksess. Og jeg antar det kan også hende at e-postene ble sende fra en Internett kafé eller offentlig datamaskin
![]() Men hvorfor virker googlemail ikke sende IP-adresser? Av dette de aktiverer folk til å gjøre tull. Så vidt jeg vet alle andre e-postleverandøren sende IP-adresser. |
|
|
|||
|
|||
|
Fordi de har for å beskytte sine brukere, akkurat det samme som oss ikke å gi ut IP-adresser til brukere som faller ut med hverandre.
|