![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det spelar ingen roll vad han upp när han registrerade om Google har en domstol för att de ska släppa IP förändringar och datum sedan han började på kontot, och ISP ansvarar för adressen på ett visst datum och tid kommer att svara på en domstol För genom att identifiera sina kunders hus adress (och registrering detaljer, men du ner till en fysisk visat adressen vid den tidpunkten). Jag vill bara tillägga att detta tråden för information, inte att jag tycker att du hittar den hjälp men någon någonstans en dag kanske.
| |||
| |||
| Hej plats Tack så mycket för din förklaring men jag är inte säker på om jag förstod allt ;-) Nåja, skulle det med någon chans att få ett domstolsbeslut eller att han polisen kommer att hjälpa i detta fall att få IP-adress? Jag vet, jag bara glömma det, men jag vill verkligen veta vem som gjorde detta och varför. Jag skickade ett e-postmeddelande till googlemail adress i går kväll, ser ut som det finns inte längre. Hoppas det kommer att sluta nu. |
|
| |||
| |||
| Som jag sa, om innehållet är olagligt samt ömmande polisen hjälper. Du måste lista ut om det var. Jag är säker på att polisen skulle ge sin åsikt om du visade det för dem. Du skulle utan tvekan få domstolsbeslut om du betalat en advokat för att ta det så långt, och det skulle utan tvekan identifiera som skickade e-post. Det skulle vara en cripplingly dyra alternativ till med polisen jaga det som ett brott. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I slutet av dagen det handlar om tid och pengar.
| |||
| |||
| Okej, jag tror att jag inte vill lägga ner massor av tid och pengar med det här om det inte är säker på att jag kommer att ha framgång. Och jag antar att det kan också vara så att e-postmeddelanden var sända från ett internet café eller offentlig dator ![]() Men varför googlemail inte skicka IP-adresser? Genom detta gör det möjligt för människor att göra skitsnack. Så vitt jag vet alla andra e-postleverantör skicka IP-adresser. |
|
| |||
| |||
| Eftersom de har för att skydda sina användare, precis som vi inte ge ut IP-adresser för användare som kan falla ut med varandra. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan jag få mitt gamla konto igen? | Crazyhorse | Gemenskapen Nyheter & Chat | 6 | 18 maj 2009 15:05 |
| Wow konto 4 Sale | Spencer2004 | CJ Används Marketplace | 3 | 18 mars 2009 13:07 |
| Vad PayPal-kontot för att hämta | robina80 | Off Topic Discussion | 4 | 10 februari 2009 09:02 |
| Hur gör jag raderas mitt konto???? | paudashlake | Gemenskapen Nyheter & Chat | 1 | 15 februari 2008 18:51 |
| Ta bort mitt konto | fondamento | Gemenskapen Nyheter & Chat | 3 | 19 november 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |