Installeret New AIM, rodet sammen Everything Jeg har installeret den nyeste version af AIM og tilsyneladende er det ikke virker korrekt med Vista, og det er skruet sammen med min netværksaktiviteter / Internet Options. Bakken ikon i nederste højre permanent "deaktiveret", hvilket betyder, at der er de to skærme, at der symboliserer min netowrk forbindelse, men der er altid et rødt X gennem dem. Når jeg hover over det, den siger, "forbinde status: ukendt, Server-udførelse mislykkedes". når jeg højre klikker på det, vil det åbne op for den normale menu med "oprette forbindelse til nettet, diagnosticere og reparere osv." muligheder, men når du cilck om nogen af dem, der popper op et tomt vindue, og det tager flere minutter, før alle de oplysninger viser op inde i denne rubrik.
og dette problem isn ot konsekvente. normalt vil forbinde noget problem til et trådløst eller kablet netværk, men hvis anden grund er du nødt til at gå ind og ændre noget, er det enten plejer arbejde, når du højreklikke sker der ingenting, når du klikker på en option det kun bringer et tomt vindue, der vil blive indlæst i et par minutter, og andre mærkelige problemer.
også til tider Windows Vista Start-knappen i nederste venstre undertiden bliver "forvrænget", med uslebne kanter, og er ikke klikbare. på dette tidspunkt er du nødt til at trykke på start-knappen et par gange, og det åbner op for, normalt på 2. gang.
I cant system gendanne til et punkt, før jeg installeret formål, dens været for lang, og afinstallation mål hjælper ikke. ive forsøgt geninstallere drivere til mit netværk hardware på notebook, men intet virker. og for min o / s er Windows Vista Home Premium 32-bit.
er alle bekendt med dette problem, og kender til noget jeg kan forsøge kort system genoprette tilbage til fabrikken tilstand? |