| Olen asentanut uusimman version AIM ja ilmeisesti se ei toimi kunnolla Vistassa, ja se on ruuvattu minun verkottuminen / Internet Options. Levypesä kuvakkeen oikeaan alareunaan on pysyvästi "pois päältä", mikä tarkoittaa, että on olemassa kaksi monitoria siellä symboloivan minun netowrk yhteydessä, mutta on aina punainen X niiden kautta. Kun häilyä yli, se sanoo, "yhteyden tila: tuntematon, palvelin suoritusvirhe". kun oikeus klikkaa, se avaa normaalin valikkopalkki kanssa "muodostaa verkoston, diagnosoimaan ja korjaus jne." vaihtoehtoja, mutta kun cilck kaikista niistä, se ponnahtaa ylös tyhjä ikkuna ja se kestää useita minuutteja, ennen kuin kaikki tiedot näkyy sisällä tähän kohtaan.
ja tätä ongelmaa ei ole ot johdonmukaisia. yleensä se liittää mitään ongelmaa langattoman tai verkkoyhteyksiä, mutta jos jostain syystä sinun täytyy mennä sinne ja muuttaa jotain, se joko tapana työskennellä, kun oikeus osoita mitään ei tapahdu, kun napsautat vaihtoehto se vain tuo esille tyhjän ikkunan, jossa kuormituksen muutaman minuutin, ja muita outoja ongelmia.
myös milloin kertaa Windows Vista alkaa painiketta alhaalla vasemmalla joskus tulee "vääristynyt", jolla karkea reunat, ja ei ole valittavissa. tällä hetkellä sinun on paina Käynnistä-painiketta pari kertaa, ja se avaa, yleensä, koska 2. aika.
i cant järjestelmä palauttaa siihen pisteeseen, ennen kuin olen asentanut tavoite, se on liian pitkä, ja poistamalla tavoitteena ei ole apua. ive yrittänyt asentaa ajurit minun verkottumista laitteita muistikirjaa, mutta mikään ei toimi. ja siitä, että olen o / s on Windows Vista Home Premium 32-bit.
on joku tuntee tämän ongelman, ja tiedä mitään voin yrittää lyhyen järjestelmän palauttaminen takaisin tehtaan kunnossa? |