mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Geïnstalleerd Nieuwe AIM, messed up Everything

Reply

Thread Tools
Old 27 december 2007, 13:32
Nieuw Lid Fractie

Ik installeerde de nieuwste versie van AIM en blijkbaar werkt het niet goed met Vista, en het is geschroefd met mijn netwerk / Internet-opties. Het pictogram in de onderste rechts permanent "uitgeschakeld", wat betekent dat er twee monitoren er symboliseren mijn netowrk verbinding, maar er is altijd een rode X via hen. Toen ik zweven over het, het zegt, "connect status: onbekend, uitvoering server mislukt". als ik klik met de rechtermuisknop op, zal de openstelling van de normale menu met de "verbinding maken met netwerk, diagnose en reparatie, enz." opties, maar als je cilck op een van hen, dan verschijnt een leeg venster en duurt het enkele minuten duren voordat alle informatie weergegeven in dit vak.

en dit probleem is ot consistent. meestal geen probleem zal verbinden met een draadloos of bekabeld netwerk, maar als u om welke reden dan moeten gaan en daar iets veranderen, dan hetzij wont werk, als je rechts klikt gebeurt er niets wanneer u op een optie alleen brengt een leeg venster dat wordt geladen in een paar minuten, en andere rare problemen.

ook ten tijde van de Windows Vista start knop in de linker benedenhoek soms wordt "verstoord", met ruwe randen, en is niet aanklikbaar. op dit moment je op de start knop een paar keer, en het opent, meestal op de 2e tijd.

i cant systeem herstellen naar een punt voordat ik geïnstalleerd doel, haar is te lang, en het verwijderen doel niet helpt. ive probeerde het opnieuw installeren van de drivers voor mijn netwerk hardware op de laptop, maar niets werkt. en voor het opnemen van mijn o / s is Windows Vista Home Premium 32-bit.

is iemand bekend met dit probleem en weet wat ik kan proberen kort te herstellen van het systeem terug naar de fabriek toestand?
Old 1 januari 2008, 16:51
Banned Groep

goed zijn waarschijnlijk vista op xp doel crashte mijn computer soms, maar niet meer wats ur scherm naam?

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.