Installed New AIM, Messed Opp Everything Jeg har installert den nyeste versjonen av AIM og tilsynelatende det ikke fungerer optimalt med Vista, og det er skrudd med mitt nettverk / Alternativer for Internett. Den ikonet i nederste høyre permanent "deaktivert", som betyr at det er to skjermer der å symboliserer min netowrk forbindelse, men det er alltid en rød X gjennom dem. Når jeg holder over det, det sier koble status: ukjent, server kjøres failed ". når jeg høyreklikker på den, vil det åpne opp den vanlige menyen med "koble til nettverket, diagnostisere og reparere, osv." men når du cilck på noen av dem, det kommer opp et tomt vindu, og det tar flere minutter før all informasjon vises i denne boksen.
og dette problemet er ot konsekvente. Vanligvis vil det koble ikke noe problem til et trådløst eller kablet nettverk, men hvis noen grunn til at du må gå inn og endre noe, er det enten wont arbeide, når du høyreklikker ingenting skjer når du klikker på et valg den bare tar opp et tomt vindu som skal lastes inn i noen minutter, og andre rare problemer.
også, til tider Windows Vista Start-knappen i nedre venstre noen ganger blir "forvrengt", med ujevne kanter, og er ikke klikkbare. på dette tidspunktet må du trykke på Start-knappen et par ganger, og det åpnes opp, vanligvis på 2dre tid.
i cant systemgjenopprettingspunkt til et punkt før jeg installerte mål, det er for lang, og avinstallering målet ikke hjelper. Ive forsøkt installere driverne for nettverksmaskinvare på bærbare, men ingenting fungerer. og for posten min o / s er Windows Vista Home Premium 32-bit.
er alle kjent med dette problemet, og vet om noe jeg kan prøve å korte av system restaurere tilbake til fabrikken tilstand? |