![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har installerat den senaste versionen av AIM och uppenbarligen det inte fungerar med Vista, och det är skruvad med mitt nätverk / Internet-alternativ. Den ikonen i nedre högra permanent "funktionshinder", vilket innebär att det är de två monitorer där för att symbolisera min netowrk sammanhang, men det finns alltid ett rött kryss genom dem. När jag hover över det, säger, "ansluta tillgänglighet: okänd server misslyckades". när jag höger klickar på den kommer det att öppna upp den normala menyn med "ansluta till nätverket, diagnostisera och reparera etc." alternativ, men när du cilck på någon av dem, det dyker upp ett tomt fönster och det tar flera minuter innan alla uppgifter som dyker upp inom detta fält. och detta problem är ot konsekvent. brukar det ansluter några problem till ett trådlöst eller trådbundet nätverk, men om du av någon anledning måste gå in och ändra något, det antingen wont arbete, när du högerklickar du ingenting händer, när du klickar på ett alternativ den bara tar upp ett tomt fönster som laddas på några minuter, och andra konstiga problem. också, ibland för Windows Vista Start-knappen i nedre vänstra ibland blir "förvrängd", med ojämna kanter och är inte klickbara. vid denna tid måste du trycka på Start-knappen ett par gånger, och det öppnar vanligtvis den 2 temne. jag skränande Systemåterställning till en punkt innan jag installerade syfte, dess varit alltför lång, och avinstallera syftar inte hjälper. ive försökt installera om drivrutinerna för min nätverksmaskinvara på bärbara, men inget fungerar. och för min o / s är Windows Vista Home Premium 32-bit. är någon som känner till detta problem och vet vad jag kan försöka korta av systemet återställa tillbaka till fabriken villkor? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| och dess förmodligen vista på xp målet kraschade min dator ibland men inte längre wats ur smeknamn?