![]() |
|
| |||
| |||
| HI Jeg har allerede læst lignende tråd om dette, men føler mine er lidt anderledes. Når jeg får et link i en e-mail, klikke på det doesnt arbejde. Jeg kan højreklikke og kopiere og indsætte det i IE og åbne den der, men Thats ret smerte. Jeg vil også få dette på nogle andre steder, når den siger "klik her" etc. Alle idéer fyrene? |
|
| |||
| |||
| Bruges til at ske for mig, det af sikkerhedsmæssige årsager, selv om du ved, hvor de links, der går, så prøv at holde Ctrl, det bruges til at arbejde for mig. |
|
| |||
| |||
| Prøv at installere Firefox, en bedre web browser og Thunderbird, en bedre e-mail-klient, og se om de problemer forsvinde. http://www.mozilla.org/
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at gå i IE Funktioner / Internetindstillinger / Programmer og kontrollere, om IE er angivet som standardbrowser. Hvis ikke, ændre indstillingen herom og Anvend.
| |||
| |||
| HI fyrene. Jamen jeg kontrolleres IE er standard, og det er, bedrift kontrol ved at klikke på et link doesnt arbejde, og som til Firefox .. Well I like IE, og for at være ærlig, jeg er lidt for doven til at lære en anden browser Sagen er den, at dens ok at ændre programmer, men de oprindelige programmer bør arbejde! Hvorfor er OE pludselig holdt op med at fungere ordentligt?Cheers igen gutter |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ja forsøgt at for Uanset hvad det er, det ser ud til at have alle beat. |
|
| |||
| |||
Youve gjort det Phil. Ikke sikker på, hvilken del af reparation arbejdede som jeg gik gennem begge .. men det virker! Cheers igen alle |