![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| HI jo luin samanlaisia säikeen tällä mutta tuntuu kaivos on hieman erilainen. Aina kun saan linkki sähköpostitse, napsauttamalla sitä doesnt työtä. Voin oikeus valita ja kopioida ja liittää se IE ja avata sen, mutta thats oikeus kipua. Olen myös saada tämä joitain muita sivustoja, kun se sanoo "click here" etc Any ideas kaverit? |
|
| |||
| |||
| Käytetään tapahtua minulle, sen turvallisuussyistä vaikka tiedät missä linkkejä menossa, kokeile pitämällä Ctrl, se käyttää työn minulle. |
|
| |||
| |||
| Kokeile asentaa Firefox, parempi web-selain ja Thunderbird, parempi sähköpostiohjelma, ja katso, jos ongelmat katoavat. http://www.mozilla.org/
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile mennä IE: Tools / Internet Options / Ohjelmat ja tarkista, onko IE on asetettu oletusselaimeksi. Jos ei, muuttaa asetusta vastaavasti ja Käytä.
| |||
| |||
| HI kaverit. No Tarkistin IE on oletusarvo ja se on tilalla valvonta kun napsautat linkkiä doesnt työtä, ja kuten Firefox .. No Pidän IE ja rehellisesti sanottuna, olen liian laiska oppimaan toista selainta Asia on näin, sen ok muuttaa ohjelmia mutta alkuperäistä ohjelmien pitäisi toimia! Miksi OE yhtäkkiä lakkasivat toimimasta kunnolla?Kippis taas kaverit |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Kyllä yrittänyt, että liian Riippumatta siitä, mikä se on, se vaikuttaa kaikkien syke. |
|
| |||
| |||
Youve tehnyt sen phil. Ole varma, mikä osa korjaus työskenteli Kävin läpi molemmat .. mutta se toimii! Kippis taas kaikkia |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Linkit osa? | Jade | Yhteisön News & Chat | 6 | 17th Mar 2007 19:39 |
| Allekirjoitus linkit | WebCrawler | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 16. Maaliskuu 2007 05:48 |
| Rakennus Takaisin Linkit auttavat hakukoneoptimointiyritykseltäsi | emmaonline | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 21. lokakuu 2006 08:15 |
| Thread Tools | |
| |