mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Links werkt niet

Reply

Thread Tools
Old 24 apr 2008, 07:05
Lid Fractie

HI ik heb al gelezen soortgelijke draad op, maar mijn gevoel is iets anders. Telkens als ik een link in een e-mail, het klikken op het doesnt werk. Ik kan rechts klikken en kopieer en plak deze in IE te openen, maar dat is een recht pijn. Ik krijg dit ook op sommige andere sites wanneer hij zegt "klik hier" etc
Any ideas jongens?
Old 25 apr 2008, 05:36
Donor Groep

Gebruikt om er gebeuren met mij, zijn om veiligheidsredenen zelfs als je weet waar de links gaan, probeer te houden Ctrl, het gebruikt om te werken voor mij.
Old 25 apr 2008, 06:33
Donor Groep

Probeer de installatie van Firefox, heeft een betere webbrowser en Thunderbird, een beter e-mail client, en kijk of de problemen verdwijnen.

http://www.mozilla.org/

Old 25 apr 2008, 11:14
Donor Groep

Probeer te gaan op IE Tools / Internet Options / Programs en controleren of IE wordt ingesteld als de standaardbrowser. Zo niet, wijzig de instelling gesteld en Toepassen.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 27 apr 2008, 07:39
Lid Fractie

Hi guys. Nou ik heb IE is de standaard en het is de controle bij het bedrijf op een link te klikken doesnt werk, en als voor Firefox .. Nou ik hou IE en om eerlijk te zijn, ik ben een beetje te lui om te leren een andere browser Het ding is, de ok-programma's te veranderen, maar de oorspronkelijke programma's moeten werken! Waarom is OE plotseling stopte goed werkt?

Cheers opnieuw jongens
Old 27 apr 2008, 09:31
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RB211 View Post
Hi guys. Nou ik heb IE is de standaard en het is de controle bij het bedrijf op een link te klikken doesnt werk, en als voor Firefox .. Nou ik hou IE en om eerlijk te zijn, ik ben een beetje te lui om te leren een andere browser Het ding is, de ok-programma's te veranderen, maar de oorspronkelijke programma's moeten werken! Waarom is OE plotseling stopte goed werkt?

Cheers opnieuw jongens
Niet zeggen dat je hebt om ze te gebruiken, net controleren of ze werken. Dat geeft ons meer info.

Old 27 apr 2008, 10:42
Donor Groep

Een paar andere oplossingen hier die proberen waard.

Voordat je doet maar, net check in OE / Extra / Opties / Lees .. dat er niet een vinkje in het vak "Lees alle berichten in platte tekst" .... indien er sprake is vink het Toepassen en OK uit.
Old 30 apr 2008, 14:20
Lid Fractie

Ja probeerde dat te Wat het ook is, het lijkt erop dat iedereen verslaan.
Old 30 apr 2008, 14:35
Donor Groep

Heeft u de andere oplossingen hier zo goed?
Old De 1 mei 2008, 11:03
Lid Fractie

Youve gedaan Phil. Niet zeker weet welk deel van de reparatie werkte als ik ging door beide .. maar het werkt! Cheers opnieuw alle
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.