![]() |
|
| |||
| |||
| HI ik heb al gelezen soortgelijke draad op, maar mijn gevoel is iets anders. Telkens als ik een link in een e-mail, het klikken op het doesnt werk. Ik kan rechts klikken en kopieer en plak deze in IE te openen, maar dat is een recht pijn. Ik krijg dit ook op sommige andere sites wanneer hij zegt "klik hier" etc Any ideas jongens? |
|
| |||
| |||
| Gebruikt om er gebeuren met mij, zijn om veiligheidsredenen zelfs als je weet waar de links gaan, probeer te houden Ctrl, het gebruikt om te werken voor mij. |
|
| |||
| |||
| Probeer de installatie van Firefox, heeft een betere webbrowser en Thunderbird, een beter e-mail client, en kijk of de problemen verdwijnen. http://www.mozilla.org/
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer te gaan op IE Tools / Internet Options / Programs en controleren of IE wordt ingesteld als de standaardbrowser. Zo niet, wijzig de instelling gesteld en Toepassen.
| |||
| |||
| Hi guys. Nou ik heb IE is de standaard en het is de controle bij het bedrijf op een link te klikken doesnt werk, en als voor Firefox .. Nou ik hou IE en om eerlijk te zijn, ik ben een beetje te lui om te leren een andere browser Het ding is, de ok-programma's te veranderen, maar de oorspronkelijke programma's moeten werken! Waarom is OE plotseling stopte goed werkt?Cheers opnieuw jongens |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ja probeerde dat te Wat het ook is, het lijkt erop dat iedereen verslaan. |
|
| |||
| |||
Youve gedaan Phil. Niet zeker weet welk deel van de reparatie werkte als ik ging door beide .. maar het werkt! Cheers opnieuw alle |