mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Koblinger fungerer ikke

Reply

Thread Tools
Old 24 april 2008, 07:05
Medlem Group

HI jeg allerede har lest lignende tråd på dette, men føler at min er litt annerledes. Når jeg får en kobling i en e-post, klikke på den doesnt work. Jeg kan høyreklikk og kopier og lim inn i IE og åpne den der, men dvs rett smerte. Jeg får også dette på noen andre områder når det står "klikk her" osv.
Ideer folkens?
Old 25 april 2008, 05:36
Donor Group

Brukes til å skje med meg, det av sikkerhetsmessige grunner, selv om du vet hvor koblingene går, prøv å holde nede Ctrl, den brukes til å jobbe for meg.
Old 25 april 2008, 06:33
Donor Group

Prøv å installere Firefox, en bedre nettleser og Thunderbird, en bedre e-postklient, og se om problemene forsvinner.

http://www.mozilla.org/

Old 25 april 2008, 11:14
Donor Group

Prøv å gå inn i IE Verktøy / Alternativer for Internett / Programmer og kontrollerer om Internet Explorer er satt som standard nettleser. Hvis ikke, endrer innstillingen tilsvarende og Bruk.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 27 april 2008, 07:39
Medlem Group

HI folkens. Vel jeg kontrollerte IE er standard og det er, holder kontroll ved å klikke en kobling som ikke fungerer, og som for Firefox .. Vel jeg liker IE og å være ærlig, jeg er litt for lat til å lære en annen nettleser Saken er, det ok å endre programmer, men den originale programmer skal fungere! Hvorfor har OE plutselig ikke fungerer?

Skål igjen folkens
Old 27 april 2008, 09:31
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by RB211 View Post
HI folkens. Vel jeg kontrollerte IE er standard og det er, holder kontroll ved å klikke en kobling som ikke fungerer, og som for Firefox .. Vel jeg liker IE og å være ærlig, jeg er litt for lat til å lære en annen nettleser Saken er, det ok å endre programmer, men den originale programmer skal fungere! Hvorfor har OE plutselig ikke fungerer?

Skål igjen folkens
Ikke at du må bruke dem, bare se om de fungerer. Dette gir oss flere opplysninger.

Old 27 april 2008, 10:42
Donor Group

Et par andre løsninger her som er verdt å prøve.

Før du gjør det selv, bare se i OE / Verktøy / Alternativer / Les .. at det ikke er en hake i boksen "Les alle meldinger i ren tekst" .... hvis det er untick det Apply og OK ut.
Old 30 april 2008, 14:20
Medlem Group

Ja prøvd det også Uansett hva det er, synes det å ha alle seire.
Old 30 april 2008, 14:35
Donor Group

Har du prøvd den andre løsninger her også?
Old 1 mai 2008, 11:03
Medlem Group

Youve gjort det phil. Ikke sikker på hvilken del av reparasjon arbeidet som jeg gikk gjennom både .. men det fungerer! Skål igjen alle
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.