![]() |
|
| |||
| |||
| HI jeg allerede har lest lignende tråd på dette, men føler at min er litt annerledes. Når jeg får en kobling i en e-post, klikke på den doesnt work. Jeg kan høyreklikk og kopier og lim inn i IE og åpne den der, men dvs rett smerte. Jeg får også dette på noen andre områder når det står "klikk her" osv. Ideer folkens? |
|
| |||
| |||
| Brukes til å skje med meg, det av sikkerhetsmessige grunner, selv om du vet hvor koblingene går, prøv å holde nede Ctrl, den brukes til å jobbe for meg. |
|
| |||
| |||
| Prøv å installere Firefox, en bedre nettleser og Thunderbird, en bedre e-postklient, og se om problemene forsvinner. http://www.mozilla.org/
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv å gå inn i IE Verktøy / Alternativer for Internett / Programmer og kontrollerer om Internet Explorer er satt som standard nettleser. Hvis ikke, endrer innstillingen tilsvarende og Bruk.
| |||
| |||
| HI folkens. Vel jeg kontrollerte IE er standard og det er, holder kontroll ved å klikke en kobling som ikke fungerer, og som for Firefox .. Vel jeg liker IE og å være ærlig, jeg er litt for lat til å lære en annen nettleser Saken er, det ok å endre programmer, men den originale programmer skal fungere! Hvorfor har OE plutselig ikke fungerer?Skål igjen folkens |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ja prøvd det også Uansett hva det er, synes det å ha alle seire. |
|
| |||
| |||
Youve gjort det phil. Ikke sikker på hvilken del av reparasjon arbeidet som jeg gikk gjennom både .. men det fungerer! Skål igjen alle |