mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Länkar fungerar inte

Reply

Thread Tools
Old 24 april 2008, 07:05
Ledamot Gruppen

Default Länkar fungerar inte

HEJ Jag har redan läst liknande tråd om detta men känner mig lite annorlunda. När jag får en länk i ett e-post, klicka på den icke verk. Jag kan högerklicka och kopiera och klistra in den i IE och öppna den där, men thats rätt smärta. Jag vill också få det här på några andra platser när det står "klicka här" osv
Alla idéer killar?
Old 25 april 2008, 05:36
Givargruppen

Används för att hända med mig, har för säkerhets skull även om du vet vart länkarna går, försök att hålla ner Ctrl Det används för att arbeta för mig.
Old 25 april 2008, 06:33
Givargruppen

Prova att installera Firefox, en bättre webbläsare och Thunderbird, en bättre e-postklient, och se om problemen försvinner.

http://www.mozilla.org/

Old 25 april 2008, 11:14
Givargruppen

Prova att gå in på IE Tools / Internet Options / Program och kontrollera om IE är inställt som standardwebbläsare. Om inte, ändra inställningen detta och Verkställ.

Mitt System: Hem Bygg

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moderkort:
Asus m2v Rev 1.
RAM Minne:
4GB (3.25gb synligt)
Grafikkort (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Ljudkort:
5.1 Reatek ombord
Hårddisk (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk enhet (er):
Pioneer 110 x 2
Mål / PSU:
Lager / 550w Silent
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Cable
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 27 april 2008, 07:39
Ledamot Gruppen

HI killar. Jo jag kollade IE är standard och det är att hålla kontroll när du klickar på en länk doesnt arbete, och som för Firefox .. Jo jag gillar IE och att vara ärlig, jag är lite för lat för att lära sig en annan webbläsare Saken är den att det ok att byta program, men det ursprungliga program bör fungera! Varför har OE plötsligt slutat att fungera ordentligt?

Skål igen killar
Old 27 april 2008, 09:31
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av RB211 View Post
HI killar. Jo jag kollade IE är standard och det är att hålla kontroll när du klickar på en länk doesnt arbete, och som för Firefox .. Jo jag gillar IE och att vara ärlig, jag är lite för lat för att lära sig en annan webbläsare Saken är den att det ok att byta program, men det ursprungliga program bör fungera! Varför har OE plötsligt slutat att fungera ordentligt?

Skål igen killar
Inte att du måste använda dem, bara se om de fungerar. Det ger oss mer info.

Old 27 april 2008, 10:42
Givargruppen

Några andra lösningar här som är värt ett försök.

Innan du gör dock, precis checka in OE / Verktyg / Alternativ / Läs .. att det inte finns ett kryss i rutan "Läs alla meddelanden i klartext" .... om det finns untick det Verkställ och OK ut.
Old 30 april 2008, 14:20
Ledamot Gruppen

Ja försökte att alltför Vad det än är, den verkar ha alla taktslag.
Old 30 april 2008, 14:35
Givargruppen

Visste du prova andra lösningar här också?
Old 1 maj 2008, 11:03
Ledamot Gruppen

Youve gjort det phil. Är du osäker på vilken del av reparation arbetat som jag gick igenom både .. men fungerar! Skål igen alla
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.