![]() |
|
| |||
| |||
| HEJ Jag har redan läst liknande tråd om detta men känner mig lite annorlunda. När jag får en länk i ett e-post, klicka på den icke verk. Jag kan högerklicka och kopiera och klistra in den i IE och öppna den där, men thats rätt smärta. Jag vill också få det här på några andra platser när det står "klicka här" osv Alla idéer killar? |
|
| |||
| |||
| Används för att hända med mig, har för säkerhets skull även om du vet vart länkarna går, försök att hålla ner Ctrl Det används för att arbeta för mig. |
|
| |||
| |||
| Prova att installera Firefox, en bättre webbläsare och Thunderbird, en bättre e-postklient, och se om problemen försvinner. http://www.mozilla.org/
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova att gå in på IE Tools / Internet Options / Program och kontrollera om IE är inställt som standardwebbläsare. Om inte, ändra inställningen detta och Verkställ.
| |||
| |||
| HI killar. Jo jag kollade IE är standard och det är att hålla kontroll när du klickar på en länk doesnt arbete, och som för Firefox .. Jo jag gillar IE och att vara ärlig, jag är lite för lat för att lära sig en annan webbläsare Saken är den att det ok att byta program, men det ursprungliga program bör fungera! Varför har OE plötsligt slutat att fungera ordentligt?Skål igen killar |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ja försökte att alltför Vad det än är, den verkar ha alla taktslag. |
|
| |||
| |||
Youve gjort det phil. Är du osäker på vilken del av reparation arbetat som jag gick igenom både .. men fungerar! Skål igen alla |