![]() |
|
| |||
| |||
| Okay, så jeg har Outlook 2007 (og resten af suite) installeret på min PC og laptop, begge kører Win XP SP3 med avast! og spyware terminator. Jeg har sat hotmail / live mail stik på både maskinen, selv fulgt online instruktioner! På min laptop, men tilføjede min konto (@ hotmail.co.uk), og det satte sig op og hentede alle mine e-mail og calenders fejlfrit. Lige prøvet det på min pc, og det kommer op at sige »Outlook Connector er kun tilgængelig for abonnenter. Ønsker du at tegne abonnement nu? " med opitions ja eller nej, som begge ikke gør noget, når der klikkes. jeg mangler noget her? Im-dæmningen sikker på, at jeg gjorde ikke nøjagtig det samme på begge maskiner .... MCTW EDIT: glemte at påpege, når denne fejl det simpelthen ikke vil synkronisere til hotmail på alle, e-mail ikke virker. bare kommer op med fejlen, når sende / modtage presses ..... |
|
| |||
| |||
| Okay, nu IM virkelig forvirret. livssyn været lukket i en time eller 2 nu, netop åbnet den op igen, og det er logget ind med det samme er lykkeligt downloadet. ive ikke genstartet eller noget. confused.com ....... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg synes at evigt har fejl med Hotmail nu, det er derfor, jeg er holdt op med at bruge dem til almindelige ting. Der servere blot synes at have pants pålidelighed.
|
| |||
| |||
| har du i din egen mailserver så? eller bare bruge en anden service? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Og hvis jeg har glemt mit kodeord, kan jeg nulstille den, uden at miste alle mine e-mails. Jeg håber, at snart få lidt mere organiseret og tilbyde nogle mail vært for nogle få mennesker, på deres eget domæne eller whatever. Kan lige så godt gøre brug af mine servere lol.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| fair nok. Jeg tror, jeg ville, hvis jeg havde den knowhow og software! ill klæbe til hotmail for nu, da det synes at være at opføre sig selv, måske vil forsøge en anden gang. eventuelle anbefalede? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Også den anden fordel i at gøre det på denne måde, er du kan oprette et ubegrænset antal kaldenavne, der peger på den samme e-mail-indbakke, som somebody2@yourdomain.com og bruge den til at tilmelde sig en ting, og derefter, hvis du beslutter dig for ikke brug for disse e-mails længere, bare slette alias, og du får ingen spam. Thats hvad jeg gør nu, og det virker en behandling. Disposible e-mail-adresser. Den anden mulighed er Google Mail, synes de temmelig pålidelige, og grænsefladen er god, men er en erhvervet smag. Det plejede at være, at ISP forudsat mail var det bedste, men jeg vil hævde, det er nok det værste nu, og det faktum, at du mister alle dine e-mail, når du skifter internetudbyder kun forbindelser dette faktum. Og tilsyneladende webmail er vejen at gå, angiveligt software klienter vil blive gået hurtigt, alt på web apps. Jeg tror det giver mening virkelig
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ill se på at få et domæne som du sagde, at jeg tror. og jeg er enig, min internetudbyder er ubrugt, og deres mail-system er afgrundsdyb. 10 MB lagerplads til startere, samt formentlig en af de værste udformet grænseflader! og at tro, var at betale for det! tak for de råd, jeg skal undersøge yderligere nu. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er Windows Live Mail Desktop Download, mener jeg modtage e-mails i Entourage | rs4025 | Windows-operativsystemer | 1 | 16 oktober 2009 10:57 |
| Windows Live Stjæle fra Outlook Express | sremos | E-mail, VoIP og IM Discussion | 0 | 15 august 2009 08:21 |
| Downloade e-mails til Outlook Brug F9 Key | dfr200764 | Office Suites & Applications | 2 | 9. maj 2009 10:44 |
| Outlook spooling mail? | greensleeves54 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 4 | 11 oktober 2007 17:14 |
| Windows Live mail destop beta | Cew27 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 7. sep 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |