vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Live Mail Outlook Connector Virhe

Reply

Thread Tools
Old 30 huhtikuu 2009, 09:53
Jäsen

Default Live Mail Outlook Connector Virhe

Okei, joten minulla on Outlook 2007 (ja muun suite) asennettu minun pc ja kannettava tietokone sekä käynnissä Win XP SP3: n kanssa avast! ja vakoiluohjelmista terminaattori. Olen hotmail / elää mail liitin kiinni sekä koneen, jopa seurannut online-ohjeita! Omassa kannettava tietokone, se lisäsi tiliäni (@ hotmail.co.uk), ja se on asettanut itselleen ja ladata kaikki sähköposti-ja calenders moitteetta. Just yrittänyt sitä omassa PC: hen, ja se tulee sanonta "Outlook Connector on käytettävissä vain tilaajille. Haluatko tilata nyt? " kanssa opitions kyllä tai ei, jotka eivät tee mitään, kun napsautetaan.

am i puuttuu jotain? Im pato varma i didnt täsmälleen sama asia molempien koneiden ....

MCTW

EDIT: unohdin muistuttaa sen jälkeen, kun tämä virhe se yksinkertaisesti eivät Sync hotmail lainkaan, sähköposti ei toimi. juuri tekee virheen, kun lähettää / vastaanottaa painetaan .....
Old 30 huhtikuu 2009, 11:22
Jäsen

okei, nyt im todella sekava. näkemyksiään ollut suljettuna joka tunti tai 2 nyt, juuri avannut sen takaisin ja se kirjautunut heti on onnellisesti ladattu. ive ei rebooted tai mitään. confused.com .......
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 12:29
Moderator Group

Minusta tuntuu, ikuisesti on virheitä Hotmailin kanssa nyt, joten olen käyttänyt niitä suurten kamaa. Ei palvelimet juuri vaikuta pants luotettavuutta.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 12:51
Jäsen

oletteko Tee oma mailserver sitten? tai vain käyttää eri palveluja?
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 13:44
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by mctw View Post
oletteko Tee oma mailserver sitten? tai vain käyttää eri palveluja?
Omat Postipalvelimen. Näin olen valvonta, ja voin ratkaista asioita, kun ne lakata toimimasta Ja jos unohdan salasanani, voin palauttaa sen, tinkimättä kaikkia sähköposteja.

Toivon, että pian saada hieman enemmän organisoitua ja tarjota joitakin mail vastaanottosopimus on vähän ihmisiä, heidän oma verkkotunnus tai mitä tahansa.

Voisi yhtä hyvin käyttää minun palvelimet lol.

Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 13:58
Jäsen

oikeudenmukainen riitä. Uskon että jos sain tietää, miten ja ohjelmisto! huonosti kiinni hotmail nyt, koska se näyttää olevan käyttäytyy itse, ehkä yrittää toista joskus. kaikki suositeltu?
Old 6. päivästä toukokuuta 2009, 06:08
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by mctw View Post
oikeudenmukainen riitä. Uskon että jos sain tietää, miten ja ohjelmisto! huonosti kiinni hotmail nyt, koska se näyttää olevan käyttäytyy itse, ehkä yrittää toista joskus. kaikki suositeltu?
Sanoisin, paras vaihtoehto, jos et mielessä maksaa hieman on ottaa pienen Webhosting yrityksen kanssa, kuten 1 & 1, ja käyttää sitten spostitili että ne tarjoavat. Sitten se voi olla joku @ verkkotunnuksesi tai mitä tahansa.

Myös muille hyötyä tee sitä tällä tavalla, ei voit luoda rajoittamattoman määrän tunnuksia, jotka sisältävät samaa sähköpostiosoitetta postilaatikossasi, kuten somebody2@yourdomain.com ja käyttää sitä allekirjoittaa varten tavaraa, ja sitten jos et tarvitse näitä sähköposteja enää vain poistaa aliaksen, etkä saa roskapostia.

Että mitä teen nyt, ja se toimii kuin unelma. Disposible sähköpostiosoitteet.

Toinen vaihtoehto on Google Mail, ne näyttävät melko luotettavia, ja käyttöliittymä on hyvä, mutta on hankittu maku.

Sitä käytetään olla, että ISP jos posti oli paras, mutta olin sitä mieltä, se on todennäköisesti pahin nyt, ja siitä, että löysä kaikki sähköpostiviestisi, kun muutat ISP vain yhdisteet tätä tosiasiaa.

Ja ilmeisesti webmail on oikea tapa edetä, oletettavasti ohjelmisto asiakkaiden on mennyt nopeasti, kaikki Web apps. Kai se on järkevää todella

Old 6. päivästä toukokuuta 2009, 08:26
Jäsen

sairas tutkimaan saada verkkotunnuksen kuten sanoitte, i think.
ja olen samaa mieltä, minun ISP neitsyt, ja niiden sähköpostijärjestelmä on synkkä. 10 Mt tallennustilaa käynnistimet sekä luultavasti yksi pahimmista suunniteltu interfaces! ja ajatella joutuneet maksamaan siitä! kiitos neuvosta, i Tutkin asiaa edelleen nyt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.