![]() |
|
| |||
| |||
| Oke, dus ik heb outlook 2007 (en de rest van de suite) geïnstalleerd op mijn pc en laptop, zowel draait Win XP SP3 met avast! en spyware terminator. Ik heb Hotmail / Live Mail-connector op de computer, zelfs na de online instructies! Op mijn laptop, maar mijn account toegevoegd (@ hotmail.co.uk) en zij zich op en gedownload al mijn e-mail en kalenders feilloos. Net geprobeerd op mijn pc, en het komt vanzelf 'Outlook Connector is alleen beschikbaar voor abonnees. Wilt u zich abonneren nu? " met de opitions ja of nee, die beide niets doen wanneer geklikt. am i ontbreekt hier iets? Im-dam zeker i didnt precies hetzelfde op beide machines .... MCTW EDIT: vergeten te wijzen, na deze fout het gewoon niet synchroon te hotmail op alle e-mail werkt niet. komt met de fout bij verzenden / ontvangen wordt ingedrukt ..... |
|
| |||
| |||
| Oke, nu im echt verward. standpunten werden gesloten voor een uur of 2 nu, net geopend back-up en ingelogd meteen is gelukkig gedownload. ive niet opnieuw opgestart of iets. confused.com ....... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik lijken voorgoed hebben fouten met Hotmail nu, dat is de reden waarom ik zijn gestopt met het gebruik voor Mainline stuff. Er servers gewoon lijken te zijn broek betrouwbaarheid.
|
| |||
| |||
| doet u uw eigen mailserver dan? of gewoon gebruik van een andere dienst? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
En als ik mijn wachtwoord vergeten ben, ik kan resetten, zonder verlies van al mijn e-mails. Ik hoop dat ik binnenkort een beetje meer georganiseerd en bieden sommige mail hosting voor een paar mensen, op hun eigen domein of wat dan ook. Kan net zo goed gebruik maken van mijn servers lol.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| eerlijk genoeg. Ik denk dat ik zou als ik de know how en de software! slecht houden aan hotmail voor nu, als het lijkt te worden gedragen zich, misschien zal proberen een ander ergens. een aanbevolen? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ook de andere uitkering doen het op deze manier, is kunt u een onbeperkt aantal aliassen die naar dezelfde e-mail inbox, zoals somebody2@yourdomain.com en het gebruik dat u aan te melden voor spul, en vervolgens als u besluit dat u niet hoeft deze e-mails meer, gewoon verwijderen dat alias, en u zult niet alle spam. Dat is wat ik nu doen en het werkt een verrassing. Disposible e-mail adressen. De andere optie is Google Mail, lijken ze behoorlijk betrouwbaar, en de interface is goed maar het is een verworven smaak. Vroeger was het zo dat ISP er mail was de beste, maar ik wil stellen is het waarschijnlijk het ergste nu, en het feit dat je verliest al je e-mail wanneer u een andere ISP gewoon verbindingen dit feit. Webmail en blijkbaar is de manier om te gaan, zogenaamd software klanten zal worden gegaan snel, alles op het web apps. Ik denk dat het zinvol is echt
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ziek kijken naar het verkrijgen van een domein, zoals u zei, denk ik. en ik ben het eens, mijn ISP maagd, en hun e-mail systeem is onpeilbaar. 10 MB aan opslagruimte voor starters, maar ook waarschijnlijk een van de ergste ontworpen interfaces! en te denken werden betalen voor dat! Bedankt voor het advies, ik zal kijken naar dit verder nu. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is Windows Live Mail Desktop downloaden, ik bedoel Ontvang e-mails in Entourage | rs4025 | Windows besturingssystemen | 1 | 16 oktober 2009 10:57 |
| Windows Live Stelen uit Outlook Express | sremos | E-mail, VoIP & IM Overleg | 0 | 15 aug 2009 08:21 |
| Mail downloaden naar Outlook gebruiken F9 Kernecijfers | dfr200764 | Office Suites & Toepassingen | 2 | 9 mei 2009 10:44 |
| Outlook spoolen mail? | greensleeves54 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 4 | 11 okt 2007 17:14 |
| Windows Live Mail destop bèta | Cew27 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 7e sep 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |