mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Live Mail Outlook Connector Feil

Reply

Thread Tools
Old 30 april 2009, 09:53
Medlem Group

Default Live Mail Outlook Connector Feil

Ok, så jeg har Outlook 2007 (og resten av suite) installert på PC og laptop, begge kjører Win XP SP3 med avast! og spionprogrammer Terminator. Jeg har plassert hotmail / live mail kontakten på både maskinen, selv fulgt den elektroniske instruksjonene! På min laptop, er det lagt til kontoen min (@ hotmail.co.uk) og det satt seg opp og ned all min e-postadresse og calenders problemfritt. Bare prøvd det på min PC, og den kommer opp som sier "Outlook Connector er bare tilgjengelig for abonnenter. Ønsker du å abonnere nå? " med opitions ja eller nei, som begge gjør ingenting når du klikker knappen.

jeg mangler noe her? Im dam at jeg gjorde ikke akkurat det samme på begge maskinene ....

MCTW

EDIT: glemte å påpeke, etter denne feilen det ganske enkelt ikke vil synkronisere til hotmail på alle e-post ikke fungerer. bare kommer opp med feil da sende / motta trykkes .....
Old 30 april 2009, 11:22
Medlem Group

Ok, nå im virkelig forvirret. outlooks blitt stengt for en time eller 2 nå, nettopp åpnet det opp og det logget inn straks er lykkelig lastet ned. Ive ikke gjenstartet eller noe. confused.com .......
Old 4 mai 2009, 12:29
Moderator Group

Jeg synes alltid har feil med Hotmail nå, det er grunnen til at jeg har sluttet å bruke dem for mainline ting. Det servere bare synes å ha buksene pålitelighet.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 4 mai 2009, 12:51
Medlem Group

driver du din egen MailServer da? eller bare bruke en annen tjeneste?
Old 4 mai 2009, 13:44
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by mctw View Post
driver du din egen MailServer da? eller bare bruke en annen tjeneste?
Min egen mailservers. På den måten har jeg kontroll, og jeg kan løse ting når de slutter å fungere Og hvis jeg glemmer passordet mitt, jeg kan tilbakestille det, uten å miste all min e-poster.

Jeg håper å snart få litt mer organisert og tilby noen post vert for noen mennesker, på eget domene eller noe sånt.

Kan like godt benytte seg av mine tjenere lol.

Old 5 mai 2009, 13:58
Medlem Group

fair enough. Jeg tror jeg ville om jeg fikk vite hvordan og programvaren! ill pinne til hotmail for nå, som det synes å være oppfører seg selv, kanskje vil du prøve en annen gang. noen anbefalt?
Old 6 mai 2009, 06:08
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by mctw View Post
fair enough. Jeg tror jeg ville om jeg fikk vite hvordan og programvaren! ill pinne til hotmail for nå, som det synes å være oppfører seg selv, kanskje vil du prøve en annen gang. noen anbefalt?
Jeg vil si det beste alternativet hvis du ikke tankene betale litt er å ta opp et lite webhosting med et selskap, som 1 & 1, og deretter bruke e-postkonto som de leverer. Da kan det være noen @ dittdomene eller hva.

Også de andre fordeler ved å gjøre det på denne måten, er at du kan opprette et ubegrenset antall aliaser som peker til den samme e-posten din, som somebody2@yourdomain.com og bruk dette til å registrere seg for ting, og hvis du bestemmer deg trenger du ikke e-postmeldinger lenger bare slette dette aliaset, og du vil ikke få noen spam.

Det er det jeg gjør nå, og det fungerer en godbit. Disposible e-postadresser.

Det andre alternativet er Google Mail, synes de ganske pålitelige, og grensesnittet er god, men er en ervervet smak.

Det pleide å være at ISP tilbys post var det beste, men jeg hevder det er antagelig det verste nå, og det faktum at du har løst alle dine e-post når du endrer ISP bare sammensetninger dette.

Og tilsynelatende webpost er veien å gå, ha programvare klienter blir borte snart, alt på web apps. Jeg tror det er fornuftig egentlig

Old 6 mai 2009, 08:26
Medlem Group

ill se inn får et domene som du sa tror jeg.
og jeg er enig, min ISP er jomfru, og deres mail-systemet er abysmal. 10 MB lagringsplass for forretter, samt trolig en av de verste utviklet grensesnitt! og til å tenke var betale for det! Takk for råd, jeg skal se på dette videre nå.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Har Windows Live Mail Desktop ned, mener jeg motta e-post i Entourage rs4025 Windows-operativsystemer 1 16 oktober 2009 10:57
Windows Live stjele fra Outlook Express sremos Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 0 15 august 2009 08:21
Laste ned e-post til Outlook Bruke F9 Key dfr200764 Office Suites & Applications 2 9 mai 2009 10:44
Outlook spole post? greensleeves54 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 4 11 oktober 2007 17:14
Windows Live mail destop beta Cew27 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 2 7nde sep 2007 13:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.