![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, så jeg har Outlook 2007 (og resten av suite) installert på PC og laptop, begge kjører Win XP SP3 med avast! og spionprogrammer Terminator. Jeg har plassert hotmail / live mail kontakten på både maskinen, selv fulgt den elektroniske instruksjonene! På min laptop, er det lagt til kontoen min (@ hotmail.co.uk) og det satt seg opp og ned all min e-postadresse og calenders problemfritt. Bare prøvd det på min PC, og den kommer opp som sier "Outlook Connector er bare tilgjengelig for abonnenter. Ønsker du å abonnere nå? " med opitions ja eller nei, som begge gjør ingenting når du klikker knappen. jeg mangler noe her? Im dam at jeg gjorde ikke akkurat det samme på begge maskinene .... MCTW EDIT: glemte å påpeke, etter denne feilen det ganske enkelt ikke vil synkronisere til hotmail på alle e-post ikke fungerer. bare kommer opp med feil da sende / motta trykkes ..... |
|
| |||
| |||
| Ok, nå im virkelig forvirret. outlooks blitt stengt for en time eller 2 nå, nettopp åpnet det opp og det logget inn straks er lykkelig lastet ned. Ive ikke gjenstartet eller noe. confused.com ....... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg synes alltid har feil med Hotmail nå, det er grunnen til at jeg har sluttet å bruke dem for mainline ting. Det servere bare synes å ha buksene pålitelighet.
|
| |||
| |||
| driver du din egen MailServer da? eller bare bruke en annen tjeneste? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Og hvis jeg glemmer passordet mitt, jeg kan tilbakestille det, uten å miste all min e-poster. Jeg håper å snart få litt mer organisert og tilby noen post vert for noen mennesker, på eget domene eller noe sånt. Kan like godt benytte seg av mine tjenere lol.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| fair enough. Jeg tror jeg ville om jeg fikk vite hvordan og programvaren! ill pinne til hotmail for nå, som det synes å være oppfører seg selv, kanskje vil du prøve en annen gang. noen anbefalt? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Også de andre fordeler ved å gjøre det på denne måten, er at du kan opprette et ubegrenset antall aliaser som peker til den samme e-posten din, som somebody2@yourdomain.com og bruk dette til å registrere seg for ting, og hvis du bestemmer deg trenger du ikke e-postmeldinger lenger bare slette dette aliaset, og du vil ikke få noen spam. Det er det jeg gjør nå, og det fungerer en godbit. Disposible e-postadresser. Det andre alternativet er Google Mail, synes de ganske pålitelige, og grensesnittet er god, men er en ervervet smak. Det pleide å være at ISP tilbys post var det beste, men jeg hevder det er antagelig det verste nå, og det faktum at du har løst alle dine e-post når du endrer ISP bare sammensetninger dette. Og tilsynelatende webpost er veien å gå, ha programvare klienter blir borte snart, alt på web apps. Jeg tror det er fornuftig egentlig
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ill se inn får et domene som du sa tror jeg. og jeg er enig, min ISP er jomfru, og deres mail-systemet er abysmal. 10 MB lagringsplass for forretter, samt trolig en av de verste utviklet grensesnitt! og til å tenke var betale for det! Takk for råd, jeg skal se på dette videre nå. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Har Windows Live Mail Desktop ned, mener jeg motta e-post i Entourage | rs4025 | Windows-operativsystemer | 1 | 16 oktober 2009 10:57 |
| Windows Live stjele fra Outlook Express | sremos | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 0 | 15 august 2009 08:21 |
| Laste ned e-post til Outlook Bruke F9 Key | dfr200764 | Office Suites & Applications | 2 | 9 mai 2009 10:44 |
| Outlook spole post? | greensleeves54 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 11 oktober 2007 17:14 |
| Windows Live mail destop beta | Cew27 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 7nde sep 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |