mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Mistet evnen til at e-mail via links med Outlook Express

Reply

Thread Tools
Old 4 februar 2009, 20:46
Medlem Gruppen

Default Mistet evnen til at e-mail via links med Outlook Express

Jeg bruger Outlook Express til mit standard-e-mail. Jeg har installeret MS Office for en uge siden med "fuldstændigt install" indstilling. Det installeret MS Outlook, som er fint, men jeg kunne ikke finde ud af hvordan du kan angive, hvilke e-mail Addy til at sende med, så jeg afinstallerede MS Outlook. Jeg behøver ikke alle at affaldsjournal alligevel. Nu kan jeg ikke e-mail via links gerne på et websted eller Craigslist. Jeg får "standard email clien er ikke setup ordentligt" fejl. Hvordan kan jeg løse dette? Det viser ingen e-mail-klient i iex7 værktøjer> programmer, så hvordan får jeg det tilbage?
Old 5 februar 2009, 19:50
Medlem Gruppen

Jeg kan stadig ikke få det til at virke.
Jeg har selv prøvet at geninstallere Outlook Express med xp disken, og det stadig ikke vil arbejde.
Jeg lavede Sørg for at klikke på "Make defaut", og det stadig plejer arbejde.
Lige før jeg gjorde det, jeg prøvede at klikke på en e-mail-link på en hjemmeside og alt hvad jeg fik var klik lyd, når jeg har gjort det til standard-e-mail-klient, får jeg fejlmeddelelsen.
Jeg går tilbage og default knappen lyser op igen, skal du klikke på det igen, anvendelse, ok, stadig ikke vil arbejde.

Ingen ved, hvad de skal gøre?
Old 7 februar 2009, 09:47
Medlem Gruppen

Nightowl Har du tjekke Microsoft støtte onsdag websted?
http://www.support.microsoft.com
De har Outlook 2007 Noteret på venstre side af siden, skal du klikke på den og du vil se der liste over ting, som kan give dig et svar på dit problem.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
HP DeskJet 960c - Mistet evnen til at duplex print tralethegreat Digital Imaging & Printere 0 12 juni 2009 13:02
Laptops Printer Sharing Evne Lost på Luk ned dfr200764 Networking, Modemer & VoIP 1 24th Apr 2009 07:38
Outlook Express e-mail for at hente slettet element ashmehta E-mail, VoIP og IM Discussion 7 16. maj 2008 13:51
Links i e-mail sende mig til min hjemmeside shinobijones Windows-operativsystemer 2 25 oktober 2007 01:02
Outlook Express-adresser tabt Esmeralda E-mail, VoIP og IM Discussion 8 9 august 2007 03:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.